‘La Última Cena 2’: llista de concursants famosos confirmats

 

‘La última cena’ torna esta nit a Telecinco amb Paz Padilla al capdavant, que substituirà a Jorge Javier  Vázquez com a presentador per les seues habituals vacances d’estiu.

Amb la gaditana com a amfitriona, Nuria Marín com a ‘confident’ fora del plató; el bon criteri dels xefs Begoña Rodrigo i Miguel Cobo, tots dos amb ‘Estrella Michelin’, famosos com Alba Carrillo, Isa Pantoja  o Lucía Dominguín es ficaran el davantal i cuinaran a contrarellotge per als col·laboradors més exigents. Plats elaborats, originals, tradicionals, seran els xefs els que posen a prova els coneixements culinaris dels participants.

 

Tot llest en els fogons

 

Amfitrions preparats, comensals disposats i un sopar l’elaboració del qual i posterior degustació serà l’eix del concurs i promet grans dosis de diversió.

En este nou lliurament, Isa Pantoja i Asraf Beno com a amfitrions del primer programa; i Cristina Cifuentes,  Silvia Pantoja, Alba Carrillo, Lucía Dominguín i Rafa Mora entre els comensals.

 

‘La última cena’

 

Produït en col·laboració amb La Fàbrica de la Tele, ‘La ultima cena’ és un concurs culinari en el qual una parella de famosos crea un menú i cuina un sopar en directe per a un grup de comensals, també coneguts pel públic.

 

Previnguts, plató, cambres… Marxant!

 

En la jornada prèvia a l’emissió del programa, els espectadors seran testimonis del procés d’obtenció d’ingredients i matèries primeres en ‘Sálvame’, les cámares de les quals acompanyaran a la parella de concursants a fer la compra.

Abans de l’emissió del programa, els amfitrions es posaran el davantal i començaran a cuinar també en ‘Sálvame’, en una cuina completament equipada i sota l’atenta mirada del presentador, els col·laboradors, el públic i els milions d’espectadors que segueixen el programa cada vesprada.

Elaborar cadascun dels plats del sopar, configurar la seua presentació, posar perfectament la taula i arreglar-se per a l’ocasió, seran les tasques que hauran de completar en un temps limitat.

 

 

Nit del programa

 

A l’inici de la vetlada, Paz Padilla rebrà a cadascun dels convidats que, una vegada asseguts a la taula, xarraran sobre temes diversos i opinaran sobre la proposta gastronòmica. Al costat d’ells estaran els dos xefs que aportaran el seu judici des d’un punt de vista estrictament professional, sense interferències de qüestions personals.

Per a compartir amb els espectadors allò que no desitgen dir davant els seus companys, amfitrions i convidats podran eixir fora de plató i compartir les seues impressions amb Nuria Marín.

Una vegada conclosa el sopar, tots emetran un veredicte i puntuaran als amfitrions, establint així un rànquing que s’anirà configurant setmana a setmana i que determinarà qui són els guanyadors de la nova temporada del programa, el premi del qual es destinarà a fins solidaris. Els espectadors també podran participar en la votació a través d’una enquesta en Telecinco.es

 

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.