‘La Última Cena 2’: llista de concursants famosos confirmats

 

‘La última cena’ torna esta nit a Telecinco amb Paz Padilla al capdavant, que substituirà a Jorge Javier  Vázquez com a presentador per les seues habituals vacances d’estiu.

Amb la gaditana com a amfitriona, Nuria Marín com a ‘confident’ fora del plató; el bon criteri dels xefs Begoña Rodrigo i Miguel Cobo, tots dos amb ‘Estrella Michelin’, famosos com Alba Carrillo, Isa Pantoja  o Lucía Dominguín es ficaran el davantal i cuinaran a contrarellotge per als col·laboradors més exigents. Plats elaborats, originals, tradicionals, seran els xefs els que posen a prova els coneixements culinaris dels participants.

 

Tot llest en els fogons

 

Amfitrions preparats, comensals disposats i un sopar l’elaboració del qual i posterior degustació serà l’eix del concurs i promet grans dosis de diversió.

En este nou lliurament, Isa Pantoja i Asraf Beno com a amfitrions del primer programa; i Cristina Cifuentes,  Silvia Pantoja, Alba Carrillo, Lucía Dominguín i Rafa Mora entre els comensals.

 

‘La última cena’

 

Produït en col·laboració amb La Fàbrica de la Tele, ‘La ultima cena’ és un concurs culinari en el qual una parella de famosos crea un menú i cuina un sopar en directe per a un grup de comensals, també coneguts pel públic.

 

Previnguts, plató, cambres… Marxant!

 

En la jornada prèvia a l’emissió del programa, els espectadors seran testimonis del procés d’obtenció d’ingredients i matèries primeres en ‘Sálvame’, les cámares de les quals acompanyaran a la parella de concursants a fer la compra.

Abans de l’emissió del programa, els amfitrions es posaran el davantal i començaran a cuinar també en ‘Sálvame’, en una cuina completament equipada i sota l’atenta mirada del presentador, els col·laboradors, el públic i els milions d’espectadors que segueixen el programa cada vesprada.

Elaborar cadascun dels plats del sopar, configurar la seua presentació, posar perfectament la taula i arreglar-se per a l’ocasió, seran les tasques que hauran de completar en un temps limitat.

 

 

Nit del programa

 

A l’inici de la vetlada, Paz Padilla rebrà a cadascun dels convidats que, una vegada asseguts a la taula, xarraran sobre temes diversos i opinaran sobre la proposta gastronòmica. Al costat d’ells estaran els dos xefs que aportaran el seu judici des d’un punt de vista estrictament professional, sense interferències de qüestions personals.

Per a compartir amb els espectadors allò que no desitgen dir davant els seus companys, amfitrions i convidats podran eixir fora de plató i compartir les seues impressions amb Nuria Marín.

Una vegada conclosa el sopar, tots emetran un veredicte i puntuaran als amfitrions, establint així un rànquing que s’anirà configurant setmana a setmana i que determinarà qui són els guanyadors de la nova temporada del programa, el premi del qual es destinarà a fins solidaris. Els espectadors també podran participar en la votació a través d’una enquesta en Telecinco.es

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.