‘La Última Cena 2’: llista de concursants famosos confirmats

 

‘La última cena’ torna esta nit a Telecinco amb Paz Padilla al capdavant, que substituirà a Jorge Javier  Vázquez com a presentador per les seues habituals vacances d’estiu.

Amb la gaditana com a amfitriona, Nuria Marín com a ‘confident’ fora del plató; el bon criteri dels xefs Begoña Rodrigo i Miguel Cobo, tots dos amb ‘Estrella Michelin’, famosos com Alba Carrillo, Isa Pantoja  o Lucía Dominguín es ficaran el davantal i cuinaran a contrarellotge per als col·laboradors més exigents. Plats elaborats, originals, tradicionals, seran els xefs els que posen a prova els coneixements culinaris dels participants.

 

Tot llest en els fogons

 

Amfitrions preparats, comensals disposats i un sopar l’elaboració del qual i posterior degustació serà l’eix del concurs i promet grans dosis de diversió.

En este nou lliurament, Isa Pantoja i Asraf Beno com a amfitrions del primer programa; i Cristina Cifuentes,  Silvia Pantoja, Alba Carrillo, Lucía Dominguín i Rafa Mora entre els comensals.

 

‘La última cena’

 

Produït en col·laboració amb La Fàbrica de la Tele, ‘La ultima cena’ és un concurs culinari en el qual una parella de famosos crea un menú i cuina un sopar en directe per a un grup de comensals, també coneguts pel públic.

 

Previnguts, plató, cambres… Marxant!

 

En la jornada prèvia a l’emissió del programa, els espectadors seran testimonis del procés d’obtenció d’ingredients i matèries primeres en ‘Sálvame’, les cámares de les quals acompanyaran a la parella de concursants a fer la compra.

Abans de l’emissió del programa, els amfitrions es posaran el davantal i començaran a cuinar també en ‘Sálvame’, en una cuina completament equipada i sota l’atenta mirada del presentador, els col·laboradors, el públic i els milions d’espectadors que segueixen el programa cada vesprada.

Elaborar cadascun dels plats del sopar, configurar la seua presentació, posar perfectament la taula i arreglar-se per a l’ocasió, seran les tasques que hauran de completar en un temps limitat.

 

 

Nit del programa

 

A l’inici de la vetlada, Paz Padilla rebrà a cadascun dels convidats que, una vegada asseguts a la taula, xarraran sobre temes diversos i opinaran sobre la proposta gastronòmica. Al costat d’ells estaran els dos xefs que aportaran el seu judici des d’un punt de vista estrictament professional, sense interferències de qüestions personals.

Per a compartir amb els espectadors allò que no desitgen dir davant els seus companys, amfitrions i convidats podran eixir fora de plató i compartir les seues impressions amb Nuria Marín.

Una vegada conclosa el sopar, tots emetran un veredicte i puntuaran als amfitrions, establint així un rànquing que s’anirà configurant setmana a setmana i que determinarà qui són els guanyadors de la nova temporada del programa, el premi del qual es destinarà a fins solidaris. Els espectadors també podran participar en la votació a través d’una enquesta en Telecinco.es

 

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.