‘La Última Cena 2’: llista de concursants famosos confirmats

 

‘La última cena’ torna esta nit a Telecinco amb Paz Padilla al capdavant, que substituirà a Jorge Javier  Vázquez com a presentador per les seues habituals vacances d’estiu.

Amb la gaditana com a amfitriona, Nuria Marín com a ‘confident’ fora del plató; el bon criteri dels xefs Begoña Rodrigo i Miguel Cobo, tots dos amb ‘Estrella Michelin’, famosos com Alba Carrillo, Isa Pantoja  o Lucía Dominguín es ficaran el davantal i cuinaran a contrarellotge per als col·laboradors més exigents. Plats elaborats, originals, tradicionals, seran els xefs els que posen a prova els coneixements culinaris dels participants.

 

Tot llest en els fogons

 

Amfitrions preparats, comensals disposats i un sopar l’elaboració del qual i posterior degustació serà l’eix del concurs i promet grans dosis de diversió.

En este nou lliurament, Isa Pantoja i Asraf Beno com a amfitrions del primer programa; i Cristina Cifuentes,  Silvia Pantoja, Alba Carrillo, Lucía Dominguín i Rafa Mora entre els comensals.

 

‘La última cena’

 

Produït en col·laboració amb La Fàbrica de la Tele, ‘La ultima cena’ és un concurs culinari en el qual una parella de famosos crea un menú i cuina un sopar en directe per a un grup de comensals, també coneguts pel públic.

 

Previnguts, plató, cambres… Marxant!

 

En la jornada prèvia a l’emissió del programa, els espectadors seran testimonis del procés d’obtenció d’ingredients i matèries primeres en ‘Sálvame’, les cámares de les quals acompanyaran a la parella de concursants a fer la compra.

Abans de l’emissió del programa, els amfitrions es posaran el davantal i començaran a cuinar també en ‘Sálvame’, en una cuina completament equipada i sota l’atenta mirada del presentador, els col·laboradors, el públic i els milions d’espectadors que segueixen el programa cada vesprada.

Elaborar cadascun dels plats del sopar, configurar la seua presentació, posar perfectament la taula i arreglar-se per a l’ocasió, seran les tasques que hauran de completar en un temps limitat.

 

 

Nit del programa

 

A l’inici de la vetlada, Paz Padilla rebrà a cadascun dels convidats que, una vegada asseguts a la taula, xarraran sobre temes diversos i opinaran sobre la proposta gastronòmica. Al costat d’ells estaran els dos xefs que aportaran el seu judici des d’un punt de vista estrictament professional, sense interferències de qüestions personals.

Per a compartir amb els espectadors allò que no desitgen dir davant els seus companys, amfitrions i convidats podran eixir fora de plató i compartir les seues impressions amb Nuria Marín.

Una vegada conclosa el sopar, tots emetran un veredicte i puntuaran als amfitrions, establint així un rànquing que s’anirà configurant setmana a setmana i que determinarà qui són els guanyadors de la nova temporada del programa, el premi del qual es destinarà a fins solidaris. Els espectadors també podran participar en la votació a través d’una enquesta en Telecinco.es

 

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.