10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

‘La Última Cena 2’: llista de concursants famosos confirmats

 

‘La última cena’ torna esta nit a Telecinco amb Paz Padilla al capdavant, que substituirà a Jorge Javier  Vázquez com a presentador per les seues habituals vacances d’estiu.

Amb la gaditana com a amfitriona, Nuria Marín com a ‘confident’ fora del plató; el bon criteri dels xefs Begoña Rodrigo i Miguel Cobo, tots dos amb ‘Estrella Michelin’, famosos com Alba Carrillo, Isa Pantoja  o Lucía Dominguín es ficaran el davantal i cuinaran a contrarellotge per als col·laboradors més exigents. Plats elaborats, originals, tradicionals, seran els xefs els que posen a prova els coneixements culinaris dels participants.

 

Tot llest en els fogons

 

Amfitrions preparats, comensals disposats i un sopar l’elaboració del qual i posterior degustació serà l’eix del concurs i promet grans dosis de diversió.

En este nou lliurament, Isa Pantoja i Asraf Beno com a amfitrions del primer programa; i Cristina Cifuentes,  Silvia Pantoja, Alba Carrillo, Lucía Dominguín i Rafa Mora entre els comensals.

 

‘La última cena’

 

Produït en col·laboració amb La Fàbrica de la Tele, ‘La ultima cena’ és un concurs culinari en el qual una parella de famosos crea un menú i cuina un sopar en directe per a un grup de comensals, també coneguts pel públic.

 

Previnguts, plató, cambres… Marxant!

 

En la jornada prèvia a l’emissió del programa, els espectadors seran testimonis del procés d’obtenció d’ingredients i matèries primeres en ‘Sálvame’, les cámares de les quals acompanyaran a la parella de concursants a fer la compra.

Abans de l’emissió del programa, els amfitrions es posaran el davantal i començaran a cuinar també en ‘Sálvame’, en una cuina completament equipada i sota l’atenta mirada del presentador, els col·laboradors, el públic i els milions d’espectadors que segueixen el programa cada vesprada.

Elaborar cadascun dels plats del sopar, configurar la seua presentació, posar perfectament la taula i arreglar-se per a l’ocasió, seran les tasques que hauran de completar en un temps limitat.

 

 

Nit del programa

 

A l’inici de la vetlada, Paz Padilla rebrà a cadascun dels convidats que, una vegada asseguts a la taula, xarraran sobre temes diversos i opinaran sobre la proposta gastronòmica. Al costat d’ells estaran els dos xefs que aportaran el seu judici des d’un punt de vista estrictament professional, sense interferències de qüestions personals.

Per a compartir amb els espectadors allò que no desitgen dir davant els seus companys, amfitrions i convidats podran eixir fora de plató i compartir les seues impressions amb Nuria Marín.

Una vegada conclosa el sopar, tots emetran un veredicte i puntuaran als amfitrions, establint així un rànquing que s’anirà configurant setmana a setmana i que determinarà qui són els guanyadors de la nova temporada del programa, el premi del qual es destinarà a fins solidaris. Els espectadors també podran participar en la votació a través d’una enquesta en Telecinco.es

 

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.