15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La veritable raó per la qual Rocío Jurado va divorciar-se de Pedro Carrasco

 

Malgrat que ara és Rocío Carrasco la que protagonitza els titulars després d’explicar el calvari de maltractaments viscuts durant el seu matrimoni amb Antonio David Flores, en el passat van ser els seus propis pares els que van ser notícia. I va haver-hi un any en què especialment es va parlar del matrimoni entre Pedro Carrasco i Rocío Jurado, 1989, precisament l’any en què els dos feien oficial la seua separació.

Encara que diem els dos, en realitat va ser la cantant la que realment va donar la notícia, en una compensadíssima entrevista a la revista ‘Interviu’ publicada el 4 de juliol d’aquell any. I Rocío Jurado no podia ser més clara en este moment: «És veritat, Pedro i jo ens hem separat», així ho explicava al periodista que va publicar l’entrevista en exclusiva.

L’exclusiva que va confirmar la separació entre la mediàtica parella

La cançonetista confirmava llavors que el fos el seu marit durant diversos anys i el pare de la seua filla Rocío, que en esta època tenia dotze anys, ja no vivia a la casa familiar. I és que l’antic boxador s’havia mudat a una altra casa, encara que és cert que no a molts carrers d’allí, amb la idea que tot seria una separació passatgera i que amb el temps podria recuperar l’amor de Rocío.

Però la veritat, és que Rocío Jurado tenia molt clar que la seua història amb el pare de la seua filla s’havia acabat, encara que no volia fer mal al que havia estat l’home de la seua vida durant els últims anys. «Jo no vull que Pedro pense que té una oportunitat, una porta oberta».

I la cançonetista deixava entreveure que la decisió que va prendre en este moment, estava molt meditada. Les coses entre la parella feia molt de temps que no anaven bé i segurament van estar en una profunda crisi durant més de 6 mesos. Tot este període va estar ple d’enfrontaments, discussions, de converses que no anaven a cap part i que demostraven que les diferències entre ells eren ja insalvables.

A més de parlar sobre el que els havia portat a distanciar-se, Rocío Jurado també va tenir temps de parlar alguns rumors que havien sorgit sobre ella. I és que en aquella època, va haver-hi qui la va voler relacionar amb un pilot d’Ibèria i amic de la família, José Antonio Revuelta. És cert, però, que les seues paraules van ser més aviat tèbies: «T’ho dic de veritat, jo d’això no parle», relatava al periodista que deia com va canviar la mirada intentant canviar de tema.

Com ho va viure entonces Rocío Carrasco? 

I mentre mantenien esta conversa a la seua casa de Madrid, era allí present Rocío Carrasco, que llavors era encara una nena. La seua mare confirmava al periodista que alguna cosa sabia sobre la seua separació: «Home, té dotze anys i s’adona. I sap que el seu pare ja no dorm aquí».

Si bé és cert, que encara que sentirà parlar a la seua mare del seu pare, en este moment s’ho prenia com una petita de 12 anys que llavors acabava d’arribar del col·legi, amb les ganes de combatre la calor de l’estiu llançant-se a la piscina. «Me les donen demà. Has d’anar en el papà al col·legi», deia Rocío quan de manera anecdòtica la seua mare li preguntava per les seues notes.

Pedro Carrasco mantenia les esperances de tornar a estar junts

‘Interviu’ també va voler parlar en estos moments amb l’altra part implicada. I la veritat és que la postura de Pedro Carrasco no podia ser més diferent. Encara que admetia ja no viure al costat de la seua família explicava, amb un cert optimisme, que «estem resolent els nostres problemes i problemetes, que els tenim. I jo estic més fora que dins».

Es mostrava confiat que tot se solucionés i explicava que la situació estava sent molt dura: «I no només per la falta de Rocío i Rociíto, també pel meu pare. Però pense i espere que tot vaja a bon fi».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.