La veritable raó per la qual Rocío Jurado va divorciar-se de Pedro Carrasco

 

Malgrat que ara és Rocío Carrasco la que protagonitza els titulars després d’explicar el calvari de maltractaments viscuts durant el seu matrimoni amb Antonio David Flores, en el passat van ser els seus propis pares els que van ser notícia. I va haver-hi un any en què especialment es va parlar del matrimoni entre Pedro Carrasco i Rocío Jurado, 1989, precisament l’any en què els dos feien oficial la seua separació.

Encara que diem els dos, en realitat va ser la cantant la que realment va donar la notícia, en una compensadíssima entrevista a la revista ‘Interviu’ publicada el 4 de juliol d’aquell any. I Rocío Jurado no podia ser més clara en este moment: «És veritat, Pedro i jo ens hem separat», així ho explicava al periodista que va publicar l’entrevista en exclusiva.

L’exclusiva que va confirmar la separació entre la mediàtica parella

La cançonetista confirmava llavors que el fos el seu marit durant diversos anys i el pare de la seua filla Rocío, que en esta època tenia dotze anys, ja no vivia a la casa familiar. I és que l’antic boxador s’havia mudat a una altra casa, encara que és cert que no a molts carrers d’allí, amb la idea que tot seria una separació passatgera i que amb el temps podria recuperar l’amor de Rocío.

Però la veritat, és que Rocío Jurado tenia molt clar que la seua història amb el pare de la seua filla s’havia acabat, encara que no volia fer mal al que havia estat l’home de la seua vida durant els últims anys. «Jo no vull que Pedro pense que té una oportunitat, una porta oberta».

I la cançonetista deixava entreveure que la decisió que va prendre en este moment, estava molt meditada. Les coses entre la parella feia molt de temps que no anaven bé i segurament van estar en una profunda crisi durant més de 6 mesos. Tot este període va estar ple d’enfrontaments, discussions, de converses que no anaven a cap part i que demostraven que les diferències entre ells eren ja insalvables.

A més de parlar sobre el que els havia portat a distanciar-se, Rocío Jurado també va tenir temps de parlar alguns rumors que havien sorgit sobre ella. I és que en aquella època, va haver-hi qui la va voler relacionar amb un pilot d’Ibèria i amic de la família, José Antonio Revuelta. És cert, però, que les seues paraules van ser més aviat tèbies: «T’ho dic de veritat, jo d’això no parle», relatava al periodista que deia com va canviar la mirada intentant canviar de tema.

Com ho va viure entonces Rocío Carrasco? 

I mentre mantenien esta conversa a la seua casa de Madrid, era allí present Rocío Carrasco, que llavors era encara una nena. La seua mare confirmava al periodista que alguna cosa sabia sobre la seua separació: «Home, té dotze anys i s’adona. I sap que el seu pare ja no dorm aquí».

Si bé és cert, que encara que sentirà parlar a la seua mare del seu pare, en este moment s’ho prenia com una petita de 12 anys que llavors acabava d’arribar del col·legi, amb les ganes de combatre la calor de l’estiu llançant-se a la piscina. «Me les donen demà. Has d’anar en el papà al col·legi», deia Rocío quan de manera anecdòtica la seua mare li preguntava per les seues notes.

Pedro Carrasco mantenia les esperances de tornar a estar junts

‘Interviu’ també va voler parlar en estos moments amb l’altra part implicada. I la veritat és que la postura de Pedro Carrasco no podia ser més diferent. Encara que admetia ja no viure al costat de la seua família explicava, amb un cert optimisme, que «estem resolent els nostres problemes i problemetes, que els tenim. I jo estic més fora que dins».

Es mostrava confiat que tot se solucionés i explicava que la situació estava sent molt dura: «I no només per la falta de Rocío i Rociíto, també pel meu pare. Però pense i espere que tot vaja a bon fi».

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.