Violeta Magriñán abandona ‘Supervivientes’ per «qüestions personals»

Violeta Magriñán

Violeta va viure una dura la gala amb la notícia de què se n’anava | TELECINCO

 

Violeta Magriñán ha ficat punt final a la seua aventura en ‘Supervivientes’. El programa d’este dijous començava amb tots els concursants en la Palapa menys ella que, més tard, entrava amb llàgrimes en els ulls per a comunicar als seus companys que havia de tornar a Espanya.

 

Han estat pocs els detalls que s’han donat respecte a la causa de la seua eixida, no obstant això, tot apunta al fet que es tracten de motius personals que ha de resoldre la mateixa Violeta en Madrid. Com a mínim, així ho va manifestar ella quan explicava el perquè del seu comiat.

 

Violeta podria tornar a Hondures

Tot i l’inesperat succés que va tindre lloc durant la gala d’este dijous, Violeta no va tancar del tot la porta al concurs i va explicar que, si pot acabar d’arreglar els problemes que té en Espanya, tornarà al programa. Per ara, cal esperar i saber quines són els motius reals de la seua marxa i averiguar si, finalment, podrà tornar a ser concursant del programa més aventurer de Telecinco.

 

El seu adéu no va ser gens emotiu, especialment, per la reacció dels seus companys. Només Fabio i Albert es van alçar per a pegar-li un abraç, els altres, es van limitar a dir-li adéu amb la vista. I és que Violeta no ha tingut una convivència fàcil amb companys com Dakota, amb la qual ha protagonitzat durs enfrontaments des de pràcticament l’inici del concurs. Per la seua banda, Mahi l’ha acusat en més d’una ocasió de no col·laborar en les faenes que s’han de fer de forma rutinària en l’illa.

 

Violeta marxa de 'Supervivientes'

Fabio va ser dels pocs que es va abraçar amb Violeta en el seu comiat | TELECINCO

 

Les diferents amenaces de Violeta

D’altra banda, cal destacar que Violeta ha amenaçat en unes quantes ocasions amb abandonar el programa, especialment, després de rebre comentaris que no li han agradat per part dels presentadors. Una de les voltes que més afectada s’ha pogut vore a Violeta va ser quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar si estava enamorada de Julen. Va ser en eixe moment quan va esclafir a plorar i va dir que se n’anava del programa.

 

Finalment, Jorge Javier la va poder convéncer per a que continuara amb la seua aventura. Ara, no hi ha cap convenciment i Violeta ha de dir adéu a Hondures de veritat. Queda en l’aire saber si se la tornarà a vore per aquelles paradisíaques platges.

 

Violeta i Fabio

Violeta ha fet molta amistat amb Fabio | TELECINCO

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.