8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Violeta Magriñán abandona ‘Supervivientes’ per «qüestions personals»

Violeta Magriñán

Violeta va viure una dura la gala amb la notícia de què se n’anava | TELECINCO

 

Violeta Magriñán ha ficat punt final a la seua aventura en ‘Supervivientes’. El programa d’este dijous començava amb tots els concursants en la Palapa menys ella que, més tard, entrava amb llàgrimes en els ulls per a comunicar als seus companys que havia de tornar a Espanya.

 

Han estat pocs els detalls que s’han donat respecte a la causa de la seua eixida, no obstant això, tot apunta al fet que es tracten de motius personals que ha de resoldre la mateixa Violeta en Madrid. Com a mínim, així ho va manifestar ella quan explicava el perquè del seu comiat.

 

Violeta podria tornar a Hondures

Tot i l’inesperat succés que va tindre lloc durant la gala d’este dijous, Violeta no va tancar del tot la porta al concurs i va explicar que, si pot acabar d’arreglar els problemes que té en Espanya, tornarà al programa. Per ara, cal esperar i saber quines són els motius reals de la seua marxa i averiguar si, finalment, podrà tornar a ser concursant del programa més aventurer de Telecinco.

 

El seu adéu no va ser gens emotiu, especialment, per la reacció dels seus companys. Només Fabio i Albert es van alçar per a pegar-li un abraç, els altres, es van limitar a dir-li adéu amb la vista. I és que Violeta no ha tingut una convivència fàcil amb companys com Dakota, amb la qual ha protagonitzat durs enfrontaments des de pràcticament l’inici del concurs. Per la seua banda, Mahi l’ha acusat en més d’una ocasió de no col·laborar en les faenes que s’han de fer de forma rutinària en l’illa.

 

Violeta marxa de 'Supervivientes'

Fabio va ser dels pocs que es va abraçar amb Violeta en el seu comiat | TELECINCO

 

Les diferents amenaces de Violeta

D’altra banda, cal destacar que Violeta ha amenaçat en unes quantes ocasions amb abandonar el programa, especialment, després de rebre comentaris que no li han agradat per part dels presentadors. Una de les voltes que més afectada s’ha pogut vore a Violeta va ser quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar si estava enamorada de Julen. Va ser en eixe moment quan va esclafir a plorar i va dir que se n’anava del programa.

 

Finalment, Jorge Javier la va poder convéncer per a que continuara amb la seua aventura. Ara, no hi ha cap convenciment i Violeta ha de dir adéu a Hondures de veritat. Queda en l’aire saber si se la tornarà a vore per aquelles paradisíaques platges.

 

Violeta i Fabio

Violeta ha fet molta amistat amb Fabio | TELECINCO

Últimes notícies

La Guàrdia Civil ha detingut al lladre d’una gasolinera de Vinalesa després d’amenaçar de mort a la treballadora

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per un robatori amb violència en una gasolinera de Vinalesa. Va amenaçar a l'empleada, va fugir amb moto i es van recuperar 600 euros.

Detinguts dos hòmens amb 4,8 quilos d’haixixs en l’àrea de servici La Ribera de Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en l'AP-7 després de localitzar 4,8 quilos d'haixixs ocults en un cotxe en l'àrea de servici La Ribera de Cabanes. La troballa es va produir en un control preventiu amb suport d'un gos detector.

El Sindicat Mèdic exigix tancar el centre de salut de La Coma després d’amenaces i una agressió

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament del centre de salut de La Coma, a Paterna, després d'una amenaça de mort a un metge i una recent agressió amb arma blanca a una infermera. Denúncia una situació d'inseguretat sostinguda i reclama mesures urgents i presència policial permanent.

Exigixen el tancament del centre de salut de La Coma després d’amenaces i agressions al personal

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament temporal del consultori de La Coma per una 'greu situació d'inseguretat' després d'una amenaça de mort i una agressió. Reclama presència policial permanent i protecció en visites domiciliàries.

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.