Violeta Magriñán abandona ‘Supervivientes’ per «qüestions personals»

Violeta Magriñán

Violeta va viure una dura la gala amb la notícia de què se n’anava | TELECINCO

 

Violeta Magriñán ha ficat punt final a la seua aventura en ‘Supervivientes’. El programa d’este dijous començava amb tots els concursants en la Palapa menys ella que, més tard, entrava amb llàgrimes en els ulls per a comunicar als seus companys que havia de tornar a Espanya.

 

Han estat pocs els detalls que s’han donat respecte a la causa de la seua eixida, no obstant això, tot apunta al fet que es tracten de motius personals que ha de resoldre la mateixa Violeta en Madrid. Com a mínim, així ho va manifestar ella quan explicava el perquè del seu comiat.

 

Violeta podria tornar a Hondures

Tot i l’inesperat succés que va tindre lloc durant la gala d’este dijous, Violeta no va tancar del tot la porta al concurs i va explicar que, si pot acabar d’arreglar els problemes que té en Espanya, tornarà al programa. Per ara, cal esperar i saber quines són els motius reals de la seua marxa i averiguar si, finalment, podrà tornar a ser concursant del programa més aventurer de Telecinco.

 

El seu adéu no va ser gens emotiu, especialment, per la reacció dels seus companys. Només Fabio i Albert es van alçar per a pegar-li un abraç, els altres, es van limitar a dir-li adéu amb la vista. I és que Violeta no ha tingut una convivència fàcil amb companys com Dakota, amb la qual ha protagonitzat durs enfrontaments des de pràcticament l’inici del concurs. Per la seua banda, Mahi l’ha acusat en més d’una ocasió de no col·laborar en les faenes que s’han de fer de forma rutinària en l’illa.

 

Violeta marxa de 'Supervivientes'

Fabio va ser dels pocs que es va abraçar amb Violeta en el seu comiat | TELECINCO

 

Les diferents amenaces de Violeta

D’altra banda, cal destacar que Violeta ha amenaçat en unes quantes ocasions amb abandonar el programa, especialment, després de rebre comentaris que no li han agradat per part dels presentadors. Una de les voltes que més afectada s’ha pogut vore a Violeta va ser quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar si estava enamorada de Julen. Va ser en eixe moment quan va esclafir a plorar i va dir que se n’anava del programa.

 

Finalment, Jorge Javier la va poder convéncer per a que continuara amb la seua aventura. Ara, no hi ha cap convenciment i Violeta ha de dir adéu a Hondures de veritat. Queda en l’aire saber si se la tornarà a vore per aquelles paradisíaques platges.

 

Violeta i Fabio

Violeta ha fet molta amistat amb Fabio | TELECINCO

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.