Violeta Magriñán abandona ‘Supervivientes’ per «qüestions personals»

Violeta Magriñán

Violeta va viure una dura la gala amb la notícia de què se n’anava | TELECINCO

 

Violeta Magriñán ha ficat punt final a la seua aventura en ‘Supervivientes’. El programa d’este dijous començava amb tots els concursants en la Palapa menys ella que, més tard, entrava amb llàgrimes en els ulls per a comunicar als seus companys que havia de tornar a Espanya.

 

Han estat pocs els detalls que s’han donat respecte a la causa de la seua eixida, no obstant això, tot apunta al fet que es tracten de motius personals que ha de resoldre la mateixa Violeta en Madrid. Com a mínim, així ho va manifestar ella quan explicava el perquè del seu comiat.

 

Violeta podria tornar a Hondures

Tot i l’inesperat succés que va tindre lloc durant la gala d’este dijous, Violeta no va tancar del tot la porta al concurs i va explicar que, si pot acabar d’arreglar els problemes que té en Espanya, tornarà al programa. Per ara, cal esperar i saber quines són els motius reals de la seua marxa i averiguar si, finalment, podrà tornar a ser concursant del programa més aventurer de Telecinco.

 

El seu adéu no va ser gens emotiu, especialment, per la reacció dels seus companys. Només Fabio i Albert es van alçar per a pegar-li un abraç, els altres, es van limitar a dir-li adéu amb la vista. I és que Violeta no ha tingut una convivència fàcil amb companys com Dakota, amb la qual ha protagonitzat durs enfrontaments des de pràcticament l’inici del concurs. Per la seua banda, Mahi l’ha acusat en més d’una ocasió de no col·laborar en les faenes que s’han de fer de forma rutinària en l’illa.

 

Violeta marxa de 'Supervivientes'

Fabio va ser dels pocs que es va abraçar amb Violeta en el seu comiat | TELECINCO

 

Les diferents amenaces de Violeta

D’altra banda, cal destacar que Violeta ha amenaçat en unes quantes ocasions amb abandonar el programa, especialment, després de rebre comentaris que no li han agradat per part dels presentadors. Una de les voltes que més afectada s’ha pogut vore a Violeta va ser quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar si estava enamorada de Julen. Va ser en eixe moment quan va esclafir a plorar i va dir que se n’anava del programa.

 

Finalment, Jorge Javier la va poder convéncer per a que continuara amb la seua aventura. Ara, no hi ha cap convenciment i Violeta ha de dir adéu a Hondures de veritat. Queda en l’aire saber si se la tornarà a vore per aquelles paradisíaques platges.

 

Violeta i Fabio

Violeta ha fet molta amistat amb Fabio | TELECINCO

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.