Violeta Magriñán abandona ‘Supervivientes’ per «qüestions personals»

Violeta Magriñán

Violeta va viure una dura la gala amb la notícia de què se n’anava | TELECINCO

 

Violeta Magriñán ha ficat punt final a la seua aventura en ‘Supervivientes’. El programa d’este dijous començava amb tots els concursants en la Palapa menys ella que, més tard, entrava amb llàgrimes en els ulls per a comunicar als seus companys que havia de tornar a Espanya.

 

Han estat pocs els detalls que s’han donat respecte a la causa de la seua eixida, no obstant això, tot apunta al fet que es tracten de motius personals que ha de resoldre la mateixa Violeta en Madrid. Com a mínim, així ho va manifestar ella quan explicava el perquè del seu comiat.

 

Violeta podria tornar a Hondures

Tot i l’inesperat succés que va tindre lloc durant la gala d’este dijous, Violeta no va tancar del tot la porta al concurs i va explicar que, si pot acabar d’arreglar els problemes que té en Espanya, tornarà al programa. Per ara, cal esperar i saber quines són els motius reals de la seua marxa i averiguar si, finalment, podrà tornar a ser concursant del programa més aventurer de Telecinco.

 

El seu adéu no va ser gens emotiu, especialment, per la reacció dels seus companys. Només Fabio i Albert es van alçar per a pegar-li un abraç, els altres, es van limitar a dir-li adéu amb la vista. I és que Violeta no ha tingut una convivència fàcil amb companys com Dakota, amb la qual ha protagonitzat durs enfrontaments des de pràcticament l’inici del concurs. Per la seua banda, Mahi l’ha acusat en més d’una ocasió de no col·laborar en les faenes que s’han de fer de forma rutinària en l’illa.

 

Violeta marxa de 'Supervivientes'

Fabio va ser dels pocs que es va abraçar amb Violeta en el seu comiat | TELECINCO

 

Les diferents amenaces de Violeta

D’altra banda, cal destacar que Violeta ha amenaçat en unes quantes ocasions amb abandonar el programa, especialment, després de rebre comentaris que no li han agradat per part dels presentadors. Una de les voltes que més afectada s’ha pogut vore a Violeta va ser quan Jorge Javier Vázquez li va preguntar si estava enamorada de Julen. Va ser en eixe moment quan va esclafir a plorar i va dir que se n’anava del programa.

 

Finalment, Jorge Javier la va poder convéncer per a que continuara amb la seua aventura. Ara, no hi ha cap convenciment i Violeta ha de dir adéu a Hondures de veritat. Queda en l’aire saber si se la tornarà a vore per aquelles paradisíaques platges.

 

Violeta i Fabio

Violeta ha fet molta amistat amb Fabio | TELECINCO

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.