Terelu Campos demana disculpes a la seua germana Carmen amb este gest, ‘perdona’m’

Terelu Campos ho està donant tot en l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. En cadascuna de les proves, la filla de María Teresa Campos duu a terme totes les pautes possibles per a triomfar a l’hora de fer els seus plats. I algunes d’eixes recomanacions per a cuinar venen de persones molt volgudes per a ella.

Es nota que la filla la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha preparat a consciència per a esta aventura, i una d’eixes persones que li ha donat bons consells ha sigut Carmen Borrego. Així ho ha reconegut Terelu quan ha presentat el primer dels seus plats.

Terelu hagut de fer un plat amb un pressupost de cinc euros. Una prova en la qual Victoria Abril ha eixit triomfadora amb la seua recepta.

La presentadora per a presentar la seua recepta de forma més rica i vistosa, ha fet cas a una de les recomanacions que li va fer Carmen Borrego.

Terelu li va comptar a la seua germana que la seua idea era, en algun moment del programa, dur a terme esta elaboració per a intentar així sorprendre el jurat.

La col·laboradora ha presentat un plat, sota el nom “d’emulant a Carmen”. Terelu ha contat que la seua germana li va recomanar fer el caneló amb una salsa súper rica i una mica de puré de creïlla. Encara que finalment, el resultat no ha sigut tan bo com li haguera agradat.

Terelu Campos ha reconegut que li haguera encantat finalitzar el plat d’una forma més elaborada, però no li ha donat temps a fer ús de la mànega pastissera perquè la presentació quedara més bonica.

Després d’escoltar la valoració del jurat i no quedar satisfeta pel perfeccionista que és ella, s’ha penedit i ha decidit fer un canvi al nom del plat perquè la seua germana no s’enfade. “Perdona’m Carmen”, ha sigut el canvi que ha fet i amb el qual també ha posat en valor l’ajuda que Carmen Borrego li ha prestat perquè el seu pas pel programa siga el més reeixit possible.

 

Desacords entre Les Campos

 

Els desacords entre Carmen Borrego i Alejandra Rubio han marcat les relacions en el si del clan Campos. Tia i neboda protagonitzen constants creus d’acusacions i fan que Terelu Campos, la tercera en discòrdia, haja pres la decisió de no immiscir-se més.

Cadascuna que faça el que considera. Això sí, malgrat la tensió que va suposar la seua cara a cara en el plató de ‘Secret Story’, Terelu ha volgut tendir una mà a la seua germana i posar en valor el seu treball en televisió.

La col·laboradora li confessava a Emma García que no havia parlat per telèfon amb la seua germana després de l’últim encreuament de retrets entre esta i la seua filla Alejandra Rubio.

La filla de María Teresa Campos prefereix mantindre’s al marge i no entrar en la discussió que mantenen ja des de fa diverses setmanes. Per a Terelu, el més important és la seua família i, sobretot, la tranquil·litat de la seua mare i així prefereix mantindre’s.

La presentadora, això sí, donava la cara per la seua germana en el terreny laboral. “M’agradaria que la meua germana em dirigira alguna vegada perquè sé la classe de professional que és”, assegurava en ‘Viva la vida’. 

Terelu ha treballat durant molts anys sota els ordes de Carmen i sap perfectament com treballa. També la mateixa Carmen ha dit en diverses ocasions que no li importaria tornar al que ha sigut el seu lloc durant la major part de la seua trajectòria professional.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.