Un testimoni situa al sospitós del cas de Madeleine McCann en Alcossebre després de la desaparició

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann en l’Algarve portugués, un dels casos més mediàtics dels últims anys, s’ha reobert després de què la Fiscalia alemanya sorprenguera a tot el món el passat dimecres, 3 de juny, en afirmar que creuen que la xiqueta està morta. A demés, durant els últims dies, són moltes les informacions sobre el sospitós de la seua desaparició.

 

L’última informació, desvelada pel diari britànic ‘The Mail on Sunday’, citant fonts de la investigació, situa una pista en el territori valencià. Segons este rotatiu, un testimoni assegura haver vist al sospitós en els voltants d’un restaurant d’Alcossebre, en el terme d’Alcalà de Xivert, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Seguint amb este relat, presumptament, el sospitós va ser vist el 28 de maig de 2007, tres setmanes després de la desaparició, abans de pujar a una furgoneta, molt pareguda al seu vehicle, amb un altre home d’identitat desconeguda. La documentació de la investigació situa la zona del Capicorb, amb poca densitat de població, com una possible pista més de la desaparició de la menuda.

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.