Un testimoni situa al sospitós del cas de Madeleine McCann en Alcossebre després de la desaparició

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann en l’Algarve portugués, un dels casos més mediàtics dels últims anys, s’ha reobert després de què la Fiscalia alemanya sorprenguera a tot el món el passat dimecres, 3 de juny, en afirmar que creuen que la xiqueta està morta. A demés, durant els últims dies, són moltes les informacions sobre el sospitós de la seua desaparició.

 

L’última informació, desvelada pel diari britànic ‘The Mail on Sunday’, citant fonts de la investigació, situa una pista en el territori valencià. Segons este rotatiu, un testimoni assegura haver vist al sospitós en els voltants d’un restaurant d’Alcossebre, en el terme d’Alcalà de Xivert, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Seguint amb este relat, presumptament, el sospitós va ser vist el 28 de maig de 2007, tres setmanes després de la desaparició, abans de pujar a una furgoneta, molt pareguda al seu vehicle, amb un altre home d’identitat desconeguda. La documentació de la investigació situa la zona del Capicorb, amb poca densitat de població, com una possible pista més de la desaparició de la menuda.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU