10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Un testimoni situa al sospitós del cas de Madeleine McCann en Alcossebre després de la desaparició

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann en l’Algarve portugués, un dels casos més mediàtics dels últims anys, s’ha reobert després de què la Fiscalia alemanya sorprenguera a tot el món el passat dimecres, 3 de juny, en afirmar que creuen que la xiqueta està morta. A demés, durant els últims dies, són moltes les informacions sobre el sospitós de la seua desaparició.

 

L’última informació, desvelada pel diari britànic ‘The Mail on Sunday’, citant fonts de la investigació, situa una pista en el territori valencià. Segons este rotatiu, un testimoni assegura haver vist al sospitós en els voltants d’un restaurant d’Alcossebre, en el terme d’Alcalà de Xivert, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Seguint amb este relat, presumptament, el sospitós va ser vist el 28 de maig de 2007, tres setmanes després de la desaparició, abans de pujar a una furgoneta, molt pareguda al seu vehicle, amb un altre home d’identitat desconeguda. La documentació de la investigació situa la zona del Capicorb, amb poca densitat de població, com una possible pista més de la desaparició de la menuda.

Últimes notícies

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.

Avís groc per nevades a l’interior nord de Castelló per damunt de 1.000 metres

Aemet ha activat l'avís groc per nevades a l'interior nord de Castelló, amb fins a 5 cm en 24 hores i probabilitat del 40-70%, vigent des de les 09.00 fins a mitjanit.

Pluges i fred marcaran l’últim cap de setmana de l’any en la Comunitat Valenciana

El divendres deixa núvols i ruixats febles, amb ascens tèrmic contingut. El dissabte baixen els termòmetres i el diumenge comença una lleugera recuperació, amb gelades a l'interior.