Tràgica mort d’un corredor de 36 anys durant la Mitja Marató de Madrid 2025

En un tràgic incident durant la Mitja Marató de Madrid 2025, un corredor popular de 36 anys va morir aquest diumenge a causa d’una parada cardíaca sobtada a pocs metres de la meta situada a la Plaça de Colón. La competició va reunir aproximadament 27.000 corredors, entre ells 24.000 participants en la Mitja Marató i 3.000 en la Carrera ProFuturo. Un altre corredor, de 20 anys, continua hospitalitzat amb lesions greus.

Fonts de l’organització han confirmat que el corredor de 36 anys es va desplomar prop de la Plaça de la Cibeles, a tan sols 500 metres de la meta. Va rebre atenció immediata d’un infermer del Samur-PC, que participava en el dispositiu mèdic de l’esdeveniment. Aquest professional va practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP), assistit per una unitat LINX muntada en bicicleta fins a l’arribada de més equips d’emergència. Malgrat l’atenció rebuda, el corredor va ser traslladat a l’Hospital de la Pau en estat molt greu, on malauradament va morir. La família del difunt ha sol·licitat que no es proporcionin més detalls sobre el seu ésser estimat.

El segon corredor lesionat va ser atès en el Passeig de Recoletos, on un metge observador, juntament amb dos membres de seguretat de la Mitja Marató, van realitzar maniobres de reanimació fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

És important destacar que durant l’esdeveniment, els serveis sanitaris desplegats van realitzar un total de 50 assistències per colps de calor, esquinços i altres emergències mèdiques, cosa que reflecteix la necessitat de mantenir la salut i la seguretat durant esdeveniments d’aquesta magnitud.

Últimes notícies

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.