10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Umar Sadiq entra en la convocatòria del València CF per a la Copa del Rei

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El València CF va anunciar la llista de jugadors convocats per a enfrontar-se al CD Eldense este dimarts (21.00 hores) en el partit corresponent als 16 de final de la Copa del Rei Mapfre, on entren per primera vegada el davanter nigerià Umar Sadiq i els canterans Iker Córdoba, Rubén Iranzo, Martín Tejón i Vicent Abril.

El futbolista africà podria així tenir els seus primers minuts com a jugador valencianista després d’haver aterrat en el ‘mercat hivernal’ dissabte passat i portar pocs entrenaments a les ordres de Carlos Corberán.

El tècnic seguirà sense poder comptar amb els lesionats José Gayà, Giorgi Mamardashvili, Mouctar Diakhaby, Thierry Correia, Fran Pérez i Rafa Mir. Tampoc estarà el defensa belga Maximiliano Caufriez, que va caure de la llista a última hora per decisió tècnica.

Així, la convocatòria la integren els porters Stole Dimitrievski, Jaume Doménech i Vicent Abril; els defenses Dimitri Foulquier, Rubén Iranzo, Cristhian Mosquera, César Tárrega, Yarek Gasiorowski, Iker Córdoba i Jesús Vázquez; els migcampistes Pepelu, Hugo Guillamón, Javi Guerra, Enzo Barrenechea, André Almeida i Martín Tejón; i els davanters Diego López, Sergi Canós, Luis Rioja, Germán Valera, Hugo Duro, Dani Gómez i Umar Sadiq.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.