16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Umar Sadiq entra en la convocatòria del València CF per a la Copa del Rei

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El València CF va anunciar la llista de jugadors convocats per a enfrontar-se al CD Eldense este dimarts (21.00 hores) en el partit corresponent als 16 de final de la Copa del Rei Mapfre, on entren per primera vegada el davanter nigerià Umar Sadiq i els canterans Iker Córdoba, Rubén Iranzo, Martín Tejón i Vicent Abril.

El futbolista africà podria així tenir els seus primers minuts com a jugador valencianista després d’haver aterrat en el ‘mercat hivernal’ dissabte passat i portar pocs entrenaments a les ordres de Carlos Corberán.

El tècnic seguirà sense poder comptar amb els lesionats José Gayà, Giorgi Mamardashvili, Mouctar Diakhaby, Thierry Correia, Fran Pérez i Rafa Mir. Tampoc estarà el defensa belga Maximiliano Caufriez, que va caure de la llista a última hora per decisió tècnica.

Així, la convocatòria la integren els porters Stole Dimitrievski, Jaume Doménech i Vicent Abril; els defenses Dimitri Foulquier, Rubén Iranzo, Cristhian Mosquera, César Tárrega, Yarek Gasiorowski, Iker Córdoba i Jesús Vázquez; els migcampistes Pepelu, Hugo Guillamón, Javi Guerra, Enzo Barrenechea, André Almeida i Martín Tejón; i els davanters Diego López, Sergi Canós, Luis Rioja, Germán Valera, Hugo Duro, Dani Gómez i Umar Sadiq.

Últimes notícies

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.