Anuncios

Umar Sadiq entra en la convocatòria del València CF per a la Copa del Rei

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El València CF va anunciar la llista de jugadors convocats per a enfrontar-se al CD Eldense este dimarts (21.00 hores) en el partit corresponent als 16 de final de la Copa del Rei Mapfre, on entren per primera vegada el davanter nigerià Umar Sadiq i els canterans Iker Córdoba, Rubén Iranzo, Martín Tejón i Vicent Abril.

Anuncios

El futbolista africà podria així tenir els seus primers minuts com a jugador valencianista després d’haver aterrat en el ‘mercat hivernal’ dissabte passat i portar pocs entrenaments a les ordres de Carlos Corberán.

El tècnic seguirà sense poder comptar amb els lesionats José Gayà, Giorgi Mamardashvili, Mouctar Diakhaby, Thierry Correia, Fran Pérez i Rafa Mir. Tampoc estarà el defensa belga Maximiliano Caufriez, que va caure de la llista a última hora per decisió tècnica.

Així, la convocatòria la integren els porters Stole Dimitrievski, Jaume Doménech i Vicent Abril; els defenses Dimitri Foulquier, Rubén Iranzo, Cristhian Mosquera, César Tárrega, Yarek Gasiorowski, Iker Córdoba i Jesús Vázquez; els migcampistes Pepelu, Hugo Guillamón, Javi Guerra, Enzo Barrenechea, André Almeida i Martín Tejón; i els davanters Diego López, Sergi Canós, Luis Rioja, Germán Valera, Hugo Duro, Dani Gómez i Umar Sadiq.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats condicionen la volta al diàleg amb Educació a una proposta real i global

Els sindicats docents mantenen la vaga indefinida en l'educació pública no universitària de la Comunitat Valenciana i només reprendran el diàleg si Educació presenta una proposta real que abaste totes les seues reivindicacions.

L’aeroport de Castelló marca rècord a l’abril i afronta l’estiu amb 16 rutes

L'aeroport de Castelló augmenta un 12% els seus passatgers a l'abril, marca màxim històric en eixe mes i es prepara per a operar 16 rutes regulars durant la temporada d'estiu.

Vila-real busca assegurar la tercera plaça davant un Sevilla necessitat de punts

Vila-real rep al Sevilla en La Ceràmica amb l'objectiu de deixar quasi sentenciada la tercera plaça, mentres que el conjunt andalús necessita puntuar per a allunyar-se del descens.

Un estudi de la UMH reforça la resistència de dacsa i tomaca a sequera i salinitat

Investigadors de la UMH han desenrotllat formulacions bioestimulantes que milloren el creixement i la resistència de dacsa i tomaca enfront de la sequera i la salinitat creixents en els sòls agrícoles.

L’Aeroport de València frega els 1,2 milions de passatgers a l’abril i creix un 10,7%

L'Aeroport de València va superar a l'abril els 1,15 milions de passatgers, un 10,7% més que un any abans, amb un fort impuls del trànsit internacional i més de 8.700 vols.

A l’espera de la tercera PCR de la dona aïllada per sospita de hantavirus a Alacant

Les autoritats sanitàries esperen el resultat de la tercera PCR a la dona de 32 anys ingressada i aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus, després de dos proves prèvies negatives.

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.
Anuncios