11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Umar Sadiq entra en la convocatòria del València CF per a la Copa del Rei

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El València CF va anunciar la llista de jugadors convocats per a enfrontar-se al CD Eldense este dimarts (21.00 hores) en el partit corresponent als 16 de final de la Copa del Rei Mapfre, on entren per primera vegada el davanter nigerià Umar Sadiq i els canterans Iker Córdoba, Rubén Iranzo, Martín Tejón i Vicent Abril.

El futbolista africà podria així tenir els seus primers minuts com a jugador valencianista després d’haver aterrat en el ‘mercat hivernal’ dissabte passat i portar pocs entrenaments a les ordres de Carlos Corberán.

El tècnic seguirà sense poder comptar amb els lesionats José Gayà, Giorgi Mamardashvili, Mouctar Diakhaby, Thierry Correia, Fran Pérez i Rafa Mir. Tampoc estarà el defensa belga Maximiliano Caufriez, que va caure de la llista a última hora per decisió tècnica.

Així, la convocatòria la integren els porters Stole Dimitrievski, Jaume Doménech i Vicent Abril; els defenses Dimitri Foulquier, Rubén Iranzo, Cristhian Mosquera, César Tárrega, Yarek Gasiorowski, Iker Córdoba i Jesús Vázquez; els migcampistes Pepelu, Hugo Guillamón, Javi Guerra, Enzo Barrenechea, André Almeida i Martín Tejón; i els davanters Diego López, Sergi Canós, Luis Rioja, Germán Valera, Hugo Duro, Dani Gómez i Umar Sadiq.

Últimes notícies

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.