Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar este diumenge a l’Alabés amb un penal convertit en el minut 3 a Mestalla i va posar el 0-1. El punt va deixar al València a remolc des de molt prompte: l’equip local es va sentir incòmode, però així i tot va acumular arribades clares que no va transformar en l’empat per falta de precisió en la definició.

Gol matiner que marca el guió

Un gol tan primerenc va alterar el pla de partit. Amb l’avantatge inicial, l’Alabés va poder assentar-se i manejar els ritmes, mentres el València es va veure obligat a accelerar i a assumir més riscos per a recuperar terreny. Eixa necessitat d’anar pel marcador va derivar en fases de precipitació i pèrdues que van alimentar la sensació d’incomoditat, encara que l’equip sí que va generar accions per a anivellar que es van quedar sense premi.

En la banqueta visitant, Quique Sánchez Flores va debutar amb una notícia agredolça: a la mitja hora es va lesionar l’uruguaià Carlos Protesoni i va haver de ser substituït per Youssef. El canvi forçat va obligar a reajustar peces abans del descans i va condicionar la gestió dels recursos de cara a la resta de la trobada, en reduir una finestra de maniobra pensada per a més avant.

Malgrat anar per darrere des de l’inici, el València va trobar camins cap a l’àrea rival i va disposar d’opcions per a empatar, però li va faltar encert en l’últim toc. El 0-1 inicial va atorgar als visitants un marge per a protegir-se amb més orde i seleccionar millor les seues eixides, mentres el conjunt local va necessitar continuïtat en les seues accions ofensives per a transformar les seues aproximacions en un gol que no va arribar en eixe tram.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.