La UPV, millor universitat espanyola en Agricultura i Ciències Forestals

UPV

La UPV s’afegix a la desena edició del ‘QS World University Rankings’ | Wikipedia

 

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, la millor universitat espanyola en Agricultura i Ciències Forestals. D’esta forma, s’afegix a la desena edició del ‘QS World University Rankings’ per matèries, publicat hui dimecres. Esta classificació situa, a demés, a la UPV com la segona millor del país en Enginyeria Química i en el top 3 en Enginyeria Civil, Arquitectura i Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació.

 

En l’àmbit internacional, la UPV està entre les 100 millors del món en dos matèries: Agricultura i Ciències Forestals i Enginyeria Civil. A demés, en altres cinc disciplines -Arquitectura; Art i Disseny; Enginyeria Elèctrica, Electrònica i de Telecomunicacions; Enginyeria Química; i Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació- la UPV se situa entre les 150 millors del món, destaca la institució acadèmica en un comunicat.

 

Altres disciplines en les que sobreïx la UPV són Informàtica i Ciències Ambientals, en les que conseguix situar-se entre les 250 millors del món. En Matemàtiques, la UPV està entre les 350 més destacades; i esta mateixa posició és la que ocupa en Ciències dels Materials i en Física i Astronomia. En Administració i Direcció d’Empreses, la UPV apareix entre les 400 millors del món; i en Ciències Biològiques, en el rang d’entre 501-550.

 

Universitat de referència internacional

D’esta manera, la Universitat Politècnica de València destaca, un any més, com una universitat de referència internacional, reconeguda en 14 de les 48 disciplines analitzades en el ‘QS World University Rankings’ per matèries. En la seua desena edició, este rànquing ha avaluat 1.369 universitats de 83 països.

 

Sobre la situació general de les institucions d’educació superior espanyoles, Ben Sowter, director d’investigació de QS, assenyala que esta última edició «té l’evidència de què el nou ministre d’Universitats, Manuel Castells estarà a càrrec d’un sector que, encara que ja posseix un alt grau d’excel·lència, compta amb possibilitats de millora».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.

Edició de rècord del Trofeu SM la Reina amb 130 vaixells en aigües de València

El Trofeu SM la Reina 2026 reunirà 130 vaixells i uns 1.200 regatistes en aigües de València, la xifra més alta des de la Copa Amèrica de 2007, i consolidarà la ciutat com a referent internacional de la vela de creuer.