València celebra una Cavalcada Solidària en suport als afectats per la DANA

Hui dissabte 4 de gener, els barris del Sector Malva-rosa-Cabanyal-Beteró, a València, viuran una vesprada màgica plena d’il·lusió i solidaritat amb la quarta edició de la Cavalcada de Reis Solidària, organitzada, en esta ocasió, al costat de Trasmed, la naviliera espanyola del Grup Grimaldi.
Enguany, l’esdeveniment no sols promet ser una trobada carregada de tradició i alegria, sinó que també busca marcar la diferència en fer costat als qui més el necessiten. Així doncs, la jornada començarà a les 16.30 hores amb un moment molt especial: l’arribada dels Reis Mags a bord de la Ciutat de Sóller a la terminal de passatgers de Trasmed en el Port de València.

En este màgic desembarcament, la Fallera Major Infantil de València, Lucía García Rivera, serà l’encarregada de rebre a Ses Majestats d’Orient, acompanyades per autoritats locals i representants de la naviliera.
Este acte, obert al públic, permetrà a les famílies gaudir de l’emoció i la màgia des de l’inici de la jornada, amb els Reis Mags repartint regals amb la mar Mediterrània com a teló de fons.  

Esta edició té un objectiu solidari molt especial: ajudar a les famílies afectades per la recent DANA que va colpejar greument diverses regions d’Espanya. La recaptació de fons a través de la cavalcada es destinarà al Banc d’Aliments, contribuint així a alleujar l’impacte que esta tragèdia ha tingut en les comunitats més vulnerables.

Després de l’emotiva trobada en el port, la cavalcada prendrà els carrers a partir de les 18:00h. La desfilada recorrerà l’Avinguda de Malva-rosa i altres vies emblemàtiques dels Poblats Marítims, portant la màgia dels Reis fins a la Falla Grups Verge del Carmen, on culminarà el recorregut. Carrosses, música i una atmosfera festiva inundaran la zona, mentres veïns i visitants participen en esta iniciativa que combina tradició, responsabilitat social i solidaritat.

La Cavalcada de Reis Solidària no sols celebra la il·lusió dels xiquets, sinó que també reforça l’esperit de comunitat i col·laboració. Este esdeveniment és un recordatori que, units, es poden aconseguir grans coses. Una vegada més, el Marítim es convertix en l’escenari on la solidaritat i la màgia es donen la mà per a crear moments inoblidables i portar esperança als qui més el necessiten.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.