Vídeo: Un micròfon obert deixa avergonyida a Carlota Corredera

Carlota Corredera hablando en 'Sálvame'

Carlota Corredera en ‘Sálvame’ | Telecinco

Carlota Corredera ha quedat esta vesprada en evidència per culpa d’un micròfon obert, mentre que s’emetia ‘Sálvame’ i ella es trobava presentant-lo. Els fets han succeït quan la presentadora estava moderant la tertúlia en plató i el reporter Sergi Ferré es trobava en Palma de Mallorca fent un seguiment a Hugo Sierra, el pare del fill d’Adara Molinero.

 

En un moment donat, el reporter ha demanat pas perquè ha aparegut per sorpresa Hugo, però la connexió no ha arribat tan ràpidament com ell esperava i ha sigut en eixe moment quan ha dit el que pensava de la presentadora del programa.

«Carrlota Corredera és molt lenta donant pas»

El reporter, pensant que el so no estava entrant al directe ha comentat «Carrlota Corredera és molt lenta donant pas» i estes paraules han sigut escoltades pels espectadors i per la mateixa Corredera. La presentadora ha volgut defensar-se i li ha demanat al reporter que fora respectuós amb la seua manera de treballar, de la mateixa manera que ella ho és amb la feina que fan ell i tots els reporters de carrer. Per últim, la presentadora ha explicat que ha tardat en donar-li pas perquè un dels col·laboradors es trobava parlant i no el podia tallar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.