Viola a punta de ganivet a la seua companya de pis en L’Algar

Va admetre els fets pels quals s’asseia en la banqueta i va ser condemnat per un delicte d’agressió sexual a dos anys de presó, així com a indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros. Es va acordar que, després de complir en un penal espanyol dos terceres parts de la condemna, podria sortir de presó, amb la condició de ser expulsat del país, en el qual es troba en situació irregular. L’home, malgrat reconéixer el delicte i declarar-se ferm la a decisió, va posar un recurs davant l’Audiència Provincial: no estava conforme amb això d’haver de complir pena de presó i tampoc amb haver de sortir d’Espanya.

Els fets que este individu va admetre haver perpetrat van tenir lloc al febrer de 2020 en un pis de la població de l’Algar, a Cartagena, que ell compartia en aquells dies amb la víctima. El subjecte va accedir a l’habitació de la dona de matinada, quan ella estava dormint, «procedint a agafar-la fortament del pèl i del coll i posant-la boca avall en el matalàs al mateix temps que li introduïa peces de roba en la boca perquè no cridés, intentant llevar-li la roba i amb ànim libidinós tocant-li els pits», tal com es llegeix en el relat de fets provats de la sentència dictada pel Jutjat penal Núm. 2 de Cartagena.

La dona es va resistir, «arribant a propinar-li a l’agressor arrapades en la cara, moment en què ell la va amenaçar amb un ganivet amb què la mataria i que aconseguiria que la tiraren la casa si comptava alguna cosa», prossegueix el relat.

La víctima va aconseguir escapar i demanar ajuda. Va rebre assistència sanitària per les ferides que li havia fet el seu atacant, va denunciar els fets i l’individu va ser detingut. El Jutjat de Guàrdia el va manar a presó preventiva.

Encara que en la vista es va dictar sentència de conformitat, el subjecte va recórrer a l’Audiència, que va desestimar el seu recurs. A més de complir la pena de presó i ser expulsat després d’Espanya, ha d’indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros i no podrà acostar-se a ella durant tres anys.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU