Anuncios

Viola a punta de ganivet a la seua companya de pis en L’Algar

Va admetre els fets pels quals s’asseia en la banqueta i va ser condemnat per un delicte d’agressió sexual a dos anys de presó, així com a indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros. Es va acordar que, després de complir en un penal espanyol dos terceres parts de la condemna, podria sortir de presó, amb la condició de ser expulsat del país, en el qual es troba en situació irregular. L’home, malgrat reconéixer el delicte i declarar-se ferm la a decisió, va posar un recurs davant l’Audiència Provincial: no estava conforme amb això d’haver de complir pena de presó i tampoc amb haver de sortir d’Espanya.

Els fets que este individu va admetre haver perpetrat van tenir lloc al febrer de 2020 en un pis de la població de l’Algar, a Cartagena, que ell compartia en aquells dies amb la víctima. El subjecte va accedir a l’habitació de la dona de matinada, quan ella estava dormint, «procedint a agafar-la fortament del pèl i del coll i posant-la boca avall en el matalàs al mateix temps que li introduïa peces de roba en la boca perquè no cridés, intentant llevar-li la roba i amb ànim libidinós tocant-li els pits», tal com es llegeix en el relat de fets provats de la sentència dictada pel Jutjat penal Núm. 2 de Cartagena.

Anuncios

La dona es va resistir, «arribant a propinar-li a l’agressor arrapades en la cara, moment en què ell la va amenaçar amb un ganivet amb què la mataria i que aconseguiria que la tiraren la casa si comptava alguna cosa», prossegueix el relat.

La víctima va aconseguir escapar i demanar ajuda. Va rebre assistència sanitària per les ferides que li havia fet el seu atacant, va denunciar els fets i l’individu va ser detingut. El Jutjat de Guàrdia el va manar a presó preventiva.

Encara que en la vista es va dictar sentència de conformitat, el subjecte va recórrer a l’Audiència, que va desestimar el seu recurs. A més de complir la pena de presó i ser expulsat després d’Espanya, ha d’indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros i no podrà acostar-se a ella durant tres anys.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios