Viola a punta de ganivet a la seua companya de pis en L’Algar

Va admetre els fets pels quals s’asseia en la banqueta i va ser condemnat per un delicte d’agressió sexual a dos anys de presó, així com a indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros. Es va acordar que, després de complir en un penal espanyol dos terceres parts de la condemna, podria sortir de presó, amb la condició de ser expulsat del país, en el qual es troba en situació irregular. L’home, malgrat reconéixer el delicte i declarar-se ferm la a decisió, va posar un recurs davant l’Audiència Provincial: no estava conforme amb això d’haver de complir pena de presó i tampoc amb haver de sortir d’Espanya.

Els fets que este individu va admetre haver perpetrat van tenir lloc al febrer de 2020 en un pis de la població de l’Algar, a Cartagena, que ell compartia en aquells dies amb la víctima. El subjecte va accedir a l’habitació de la dona de matinada, quan ella estava dormint, «procedint a agafar-la fortament del pèl i del coll i posant-la boca avall en el matalàs al mateix temps que li introduïa peces de roba en la boca perquè no cridés, intentant llevar-li la roba i amb ànim libidinós tocant-li els pits», tal com es llegeix en el relat de fets provats de la sentència dictada pel Jutjat penal Núm. 2 de Cartagena.

La dona es va resistir, «arribant a propinar-li a l’agressor arrapades en la cara, moment en què ell la va amenaçar amb un ganivet amb què la mataria i que aconseguiria que la tiraren la casa si comptava alguna cosa», prossegueix el relat.

La víctima va aconseguir escapar i demanar ajuda. Va rebre assistència sanitària per les ferides que li havia fet el seu atacant, va denunciar els fets i l’individu va ser detingut. El Jutjat de Guàrdia el va manar a presó preventiva.

Encara que en la vista es va dictar sentència de conformitat, el subjecte va recórrer a l’Audiència, que va desestimar el seu recurs. A més de complir la pena de presó i ser expulsat després d’Espanya, ha d’indemnitzar a la seua víctima amb 200 euros i no podrà acostar-se a ella durant tres anys.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.