12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Una acadèmia d’idiomes de València es fa viral en Twitter pel seu enginyós cartell

 

En els últims dies, una acadèmia d’idiomes de València s’ha fet viral en Twitter pel seu enginyós eslògan, que ha deixat sense paraules a tots aquells que han passat per davant i entenen l’anglés.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’acadèmia en qüestió es troba en el número 47 de l’avinguda Blasco Ibáñez de València. Allí es pot llegir en un gran ròtul: ‘Cum inside. Come inside. Learn the difference’. 

 

Els que entenen l’idioma ja s’hauran adonat de per què és polèmic, i per als que no saben anglés, la clau està en la paraula ‘cum’, que en valencià significa ‘córrer-se’.

 

D’esta forma, la traducció literal del cartell és «Corre’t dins. Vine dins. Aprén la diferència». I és que el cartell complix el que promet: cridar l’atenció. Tant és d’esta manera que no ha parat de créixer des de que un usuari va decidir compartir la foto del cartell en Twitter, a on el post ja té més de 75.000 ‘m’agrada’.

 

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.