Una acadèmia d’idiomes de València es fa viral en Twitter pel seu enginyós cartell

 

En els últims dies, una acadèmia d’idiomes de València s’ha fet viral en Twitter pel seu enginyós eslògan, que ha deixat sense paraules a tots aquells que han passat per davant i entenen l’anglés.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’acadèmia en qüestió es troba en el número 47 de l’avinguda Blasco Ibáñez de València. Allí es pot llegir en un gran ròtul: ‘Cum inside. Come inside. Learn the difference’. 

 

Els que entenen l’idioma ja s’hauran adonat de per què és polèmic, i per als que no saben anglés, la clau està en la paraula ‘cum’, que en valencià significa ‘córrer-se’.

 

D’esta forma, la traducció literal del cartell és «Corre’t dins. Vine dins. Aprén la diferència». I és que el cartell complix el que promet: cridar l’atenció. Tant és d’esta manera que no ha parat de créixer des de que un usuari va decidir compartir la foto del cartell en Twitter, a on el post ja té més de 75.000 ‘m’agrada’.

 

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.