Una acadèmia d’idiomes de València es fa viral en Twitter pel seu enginyós cartell

 

En els últims dies, una acadèmia d’idiomes de València s’ha fet viral en Twitter pel seu enginyós eslògan, que ha deixat sense paraules a tots aquells que han passat per davant i entenen l’anglés.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’acadèmia en qüestió es troba en el número 47 de l’avinguda Blasco Ibáñez de València. Allí es pot llegir en un gran ròtul: ‘Cum inside. Come inside. Learn the difference’. 

 

Els que entenen l’idioma ja s’hauran adonat de per què és polèmic, i per als que no saben anglés, la clau està en la paraula ‘cum’, que en valencià significa ‘córrer-se’.

 

D’esta forma, la traducció literal del cartell és «Corre’t dins. Vine dins. Aprén la diferència». I és que el cartell complix el que promet: cridar l’atenció. Tant és d’esta manera que no ha parat de créixer des de que un usuari va decidir compartir la foto del cartell en Twitter, a on el post ja té més de 75.000 ‘m’agrada’.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.