12.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Una acadèmia d’idiomes de València es fa viral en Twitter pel seu enginyós cartell

 

En els últims dies, una acadèmia d’idiomes de València s’ha fet viral en Twitter pel seu enginyós eslògan, que ha deixat sense paraules a tots aquells que han passat per davant i entenen l’anglés.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’acadèmia en qüestió es troba en el número 47 de l’avinguda Blasco Ibáñez de València. Allí es pot llegir en un gran ròtul: ‘Cum inside. Come inside. Learn the difference’. 

 

Els que entenen l’idioma ja s’hauran adonat de per què és polèmic, i per als que no saben anglés, la clau està en la paraula ‘cum’, que en valencià significa ‘córrer-se’.

 

D’esta forma, la traducció literal del cartell és «Corre’t dins. Vine dins. Aprén la diferència». I és que el cartell complix el que promet: cridar l’atenció. Tant és d’esta manera que no ha parat de créixer des de que un usuari va decidir compartir la foto del cartell en Twitter, a on el post ja té més de 75.000 ‘m’agrada’.

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.