T’agrada Harry Potter? No et pots perdre este espai màgic, que et transportarà a Hogwarts

Botiga Harry Potter a New York

 

Triar vareta màgica, comprar túnica per al nou curs en Hogwarts, admirar la «snitch» daurada o prendre una cervesa de mantega: els ‘fans’ de Harry Potter quasi poden oblidar que estan a Nova York en visitar la nova «seu» de l’univers màgic.

El somni fet realitat per als fanàtics de Harry Potter, que ja podran sentir-se com en una de les seues pel·lícules durant una visita a Nova York. Un nou lloc per a explorar i gaudir la famosa saga, la botiga més gran del món de Harry Potter, que ja ha rebut a desenes de curiosos d’este univers màgic de J.K. Rowling.

La botiga de Harry Potter tenia previst obrir l’estiu passat, però la seua inauguració va ser ajornada a causa de la pandèmia del covid-19. Compta amb tres pisos i cinc ambients temàtics perquè pugues prendre’t fotografies i semble que estàs en el vertader món màgic de Harry Potter.

Centenars de bruixes i mags es van reunir per a beure cervesa de mantega i van posar per a fotos en les sabates gegants d’Hagrid, durant l’esperada obertura de l’establiment que compta amb tres pisos a Manhattan i acull la major col·lecció d’articles de Harry Potter en el món.

També es van fotografiar en la famosa cabina de telèfon roja que transport a les bruixes i mags al Ministeri de Màgia. Es van provar jerseis del joc Quidditch i van degustar la coneguda beguda de Hogwarts, la favorita dels mags en el bar Butterbeer: cervesa de mantega.

«A la botiga trobaran dotze accessoris autèntics dels films: les varetes originals de Harry, Hermione, Ron i  Dumbledore, la ‘snitch’ daurada és ací, l’ou d’or…», explica Durrant, qui afig que si es «col·leccionen» tots i es «escanegen» els codis QR que inclouen, pot haver-hi sorpreses.

 

Què podem trobar en esta gegantesca botiga?

 

En l’establiment, els fans de Harry Potter podran trobar tota classe de productes màgics, des de varetes dels propis protagonistes fins a l’uniforme dels alumnes, per a convertir-se en un autèntic estudiant del Col·legi Hogwarts.

També, es poden adquirir productes per al dia a dia com a motxilles, tasses, termos, pins, calces, aculls, shorts, bufandes, guants, roba i maquillatge de les quatre  cases: GryffindorSlytherinHufflepuff Ravenclaw.

Roba botiga Harry Potter New York

Una de les coses més «màgiques» d’esta botiga són els llibres de les assignatures de Hogwarts, que també es poden comprar i afegir a la colecció; per exemple, història de la màgia, preparació de pocions i defensa contra les arts fosques. A més, no falten els exemplars de ‘Los cuentos de Beedle el Bard’.

En este lloc l’usuari pot triar la seua vareta, just com Harry el va fer abans del seu primer any en Hogwarts en Ollivander. Fins i tot, esta botiga compta amb la vareta de snitch daurada, mai abans vista en un altre lloc.

A la botiga de llepolies Honeydukes, trobaràs granotes de xocolate o dragees Bertie Bott de tots els sabors. També té la seua pròpia àrea de personalització per a afegir el teu nom en la bata de la teua casa de Hogwarts, o gravar la teua vareta.

Fawkes, l'ocell fènix d'Albus Dumbledore

En l’entrada de la botiga rep als visitants un model enorme de Fawkes, l’ocell fènix d’Albus Dumbledore.

 

La recerca de les ‘claus encantades’

Més enllà dels productes a la venda, l’espai ofereix una experiència adaptada a l’era digital, ja que convida a recórrer un mapa a la recerca de «claus encantades» que es deuen introdueixen en l’aplicació del «Harry Potter Fanclub» per a desbloquejar dades, vídeos i detalls que fan les delícies dels seus devots.

Durant les 15 àrees temàtiques de ‘Harry Potter Nova York’, els fans trobaran diversos articles que van ser utilitzats en les pel·lícules; però una de les principals atraccions que no deixaran indiferent a ningú, és la taula de varetes que fa referència a la clàssica botiga d’Ollivander.

Últimes notícies

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.

Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló

Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.

Quasi un de cada quatre menors patix assetjament escolar durant més d’un any

L’assetjament escolar, presencial o en línia, ha augmentat en el curs 2025-2026 i ja afecta més d’un 14 % de l’alumnat, amb un 27,6 % de víctimes que el patix durant més d’un any. L’informe alerta també del creixement del ciberassetjament i de l’ús de la intel·ligència artificial per crear vídeos falsos i manipular imatges.

Pérez Llorca retreu a Sánchez que només vulga resistir i no atenga les demandes d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca acusa Pedro Sánchez de centrar-se a resistir al càrrec i d’ignorar les principals reivindicacions d’Alacant, després de la visita del president del Govern a empreses d’Elx i Novelda.

Coles contra calor, inundacions i focs: el llarg camí per adaptar-se al nou clima

Els centres educatius afronten un inici de curs marcat per onades de calor, risc d’inundacions i incendis, mentre la comunitat educativa critica les solucions provisionals i reclama canvis estructurals a llarg termini.

Les manifestacions educatives tornen dissabte per reclamar una escola pública digna

Docents, famílies i entitats cíviques tornaran este dissabte als carrers de València, Alacant i Castelló per exigir una escola pública digna i advertir que la lluita continua davant la Generalitat. Les protestes arriben després d’una vaga indefinida suspesa però no desconvocada i en un context de desacord amb la Conselleria d’Educació.

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.