T’agrada Harry Potter? No et pots perdre este espai màgic, que et transportarà a Hogwarts

Botiga Harry Potter a New York

 

Triar vareta màgica, comprar túnica per al nou curs en Hogwarts, admirar la «snitch» daurada o prendre una cervesa de mantega: els ‘fans’ de Harry Potter quasi poden oblidar que estan a Nova York en visitar la nova «seu» de l’univers màgic.

El somni fet realitat per als fanàtics de Harry Potter, que ja podran sentir-se com en una de les seues pel·lícules durant una visita a Nova York. Un nou lloc per a explorar i gaudir la famosa saga, la botiga més gran del món de Harry Potter, que ja ha rebut a desenes de curiosos d’este univers màgic de J.K. Rowling.

La botiga de Harry Potter tenia previst obrir l’estiu passat, però la seua inauguració va ser ajornada a causa de la pandèmia del covid-19. Compta amb tres pisos i cinc ambients temàtics perquè pugues prendre’t fotografies i semble que estàs en el vertader món màgic de Harry Potter.

Centenars de bruixes i mags es van reunir per a beure cervesa de mantega i van posar per a fotos en les sabates gegants d’Hagrid, durant l’esperada obertura de l’establiment que compta amb tres pisos a Manhattan i acull la major col·lecció d’articles de Harry Potter en el món.

També es van fotografiar en la famosa cabina de telèfon roja que transport a les bruixes i mags al Ministeri de Màgia. Es van provar jerseis del joc Quidditch i van degustar la coneguda beguda de Hogwarts, la favorita dels mags en el bar Butterbeer: cervesa de mantega.

«A la botiga trobaran dotze accessoris autèntics dels films: les varetes originals de Harry, Hermione, Ron i  Dumbledore, la ‘snitch’ daurada és ací, l’ou d’or…», explica Durrant, qui afig que si es «col·leccionen» tots i es «escanegen» els codis QR que inclouen, pot haver-hi sorpreses.

 

Què podem trobar en esta gegantesca botiga?

 

En l’establiment, els fans de Harry Potter podran trobar tota classe de productes màgics, des de varetes dels propis protagonistes fins a l’uniforme dels alumnes, per a convertir-se en un autèntic estudiant del Col·legi Hogwarts.

També, es poden adquirir productes per al dia a dia com a motxilles, tasses, termos, pins, calces, aculls, shorts, bufandes, guants, roba i maquillatge de les quatre  cases: GryffindorSlytherinHufflepuff Ravenclaw.

Roba botiga Harry Potter New York

Una de les coses més «màgiques» d’esta botiga són els llibres de les assignatures de Hogwarts, que també es poden comprar i afegir a la colecció; per exemple, història de la màgia, preparació de pocions i defensa contra les arts fosques. A més, no falten els exemplars de ‘Los cuentos de Beedle el Bard’.

En este lloc l’usuari pot triar la seua vareta, just com Harry el va fer abans del seu primer any en Hogwarts en Ollivander. Fins i tot, esta botiga compta amb la vareta de snitch daurada, mai abans vista en un altre lloc.

A la botiga de llepolies Honeydukes, trobaràs granotes de xocolate o dragees Bertie Bott de tots els sabors. També té la seua pròpia àrea de personalització per a afegir el teu nom en la bata de la teua casa de Hogwarts, o gravar la teua vareta.

Fawkes, l'ocell fènix d'Albus Dumbledore

En l’entrada de la botiga rep als visitants un model enorme de Fawkes, l’ocell fènix d’Albus Dumbledore.

 

La recerca de les ‘claus encantades’

Més enllà dels productes a la venda, l’espai ofereix una experiència adaptada a l’era digital, ja que convida a recórrer un mapa a la recerca de «claus encantades» que es deuen introdueixen en l’aplicació del «Harry Potter Fanclub» per a desbloquejar dades, vídeos i detalls que fan les delícies dels seus devots.

Durant les 15 àrees temàtiques de ‘Harry Potter Nova York’, els fans trobaran diversos articles que van ser utilitzats en les pel·lícules; però una de les principals atraccions que no deixaran indiferent a ningú, és la taula de varetes que fa referència a la clàssica botiga d’Ollivander.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.