16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

T’agrada Harry Potter? No et pots perdre este espai màgic, que et transportarà a Hogwarts

Botiga Harry Potter a New York

 

Triar vareta màgica, comprar túnica per al nou curs en Hogwarts, admirar la “snitch” daurada o prendre una cervesa de mantega: els ‘fans’ de Harry Potter quasi poden oblidar que estan a Nova York en visitar la nova “seu” de l’univers màgic.

El somni fet realitat per als fanàtics de Harry Potter, que ja podran sentir-se com en una de les seues pel·lícules durant una visita a Nova York. Un nou lloc per a explorar i gaudir la famosa saga, la botiga més gran del món de Harry Potter, que ja ha rebut a desenes de curiosos d’este univers màgic de J.K. Rowling.

La botiga de Harry Potter tenia previst obrir l’estiu passat, però la seua inauguració va ser ajornada a causa de la pandèmia del covid-19. Compta amb tres pisos i cinc ambients temàtics perquè pugues prendre’t fotografies i semble que estàs en el vertader món màgic de Harry Potter.

Centenars de bruixes i mags es van reunir per a beure cervesa de mantega i van posar per a fotos en les sabates gegants d’Hagrid, durant l’esperada obertura de l’establiment que compta amb tres pisos a Manhattan i acull la major col·lecció d’articles de Harry Potter en el món.

També es van fotografiar en la famosa cabina de telèfon roja que transport a les bruixes i mags al Ministeri de Màgia. Es van provar jerseis del joc Quidditch i van degustar la coneguda beguda de Hogwarts, la favorita dels mags en el bar Butterbeer: cervesa de mantega.

“A la botiga trobaran dotze accessoris autèntics dels films: les varetes originals de Harry, Hermione, Ron i  Dumbledore, la ‘snitch’ daurada és ací, l’ou d’or…”, explica Durrant, qui afig que si es “col·leccionen” tots i es “escanegen” els codis QR que inclouen, pot haver-hi sorpreses.

 

Què podem trobar en esta gegantesca botiga?

 

En l’establiment, els fans de Harry Potter podran trobar tota classe de productes màgics, des de varetes dels propis protagonistes fins a l’uniforme dels alumnes, per a convertir-se en un autèntic estudiant del Col·legi Hogwarts.

També, es poden adquirir productes per al dia a dia com a motxilles, tasses, termos, pins, calces, aculls, shorts, bufandes, guants, roba i maquillatge de les quatre  cases: GryffindorSlytherinHufflepuff Ravenclaw.

Roba botiga Harry Potter New York

Una de les coses més «màgiques» d’esta botiga són els llibres de les assignatures de Hogwarts, que també es poden comprar i afegir a la colecció; per exemple, història de la màgia, preparació de pocions i defensa contra les arts fosques. A més, no falten els exemplars de ‘Los cuentos de Beedle el Bard’.

En este lloc l’usuari pot triar la seua vareta, just com Harry el va fer abans del seu primer any en Hogwarts en Ollivander. Fins i tot, esta botiga compta amb la vareta de snitch daurada, mai abans vista en un altre lloc.

A la botiga de llepolies Honeydukes, trobaràs granotes de xocolate o dragees Bertie Bott de tots els sabors. També té la seua pròpia àrea de personalització per a afegir el teu nom en la bata de la teua casa de Hogwarts, o gravar la teua vareta.

Fawkes, l'ocell fènix d'Albus Dumbledore

En l’entrada de la botiga rep als visitants un model enorme de Fawkes, l’ocell fènix d’Albus Dumbledore.

 

La recerca de les ‘claus encantades’

Més enllà dels productes a la venda, l’espai ofereix una experiència adaptada a l’era digital, ja que convida a recórrer un mapa a la recerca de “claus encantades” que es deuen introdueixen en l’aplicació del “Harry Potter Fanclub” per a desbloquejar dades, vídeos i detalls que fan les delícies dels seus devots.

Durant les 15 àrees temàtiques de ‘Harry Potter Nova York’, els fans trobaran diversos articles que van ser utilitzats en les pel·lícules; però una de les principals atraccions que no deixaran indiferent a ningú, és la taula de varetes que fa referència a la clàssica botiga d’Ollivander.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.