Una mare denuncia els biquinis amb farciment per a xiquetes de 5 anys

 

Una mare gallega, de nom Ana, ha denunciat a través del seu compte de Twitter que a la seua filla de 7 anys li han regalat un biquini amb farciment.

Es tracta d’una peça de la talla 5-6 anys i sí, com pot apreciar-se en la fotografia, porta farciment en la sustentació, com si es tractara d’un biquini de dona adulta.

El tuit no ha tardat a fer-se viral, rebent tota classe d’opinions i generant molt debat, amb més de 13,5 mil ‘M’agrada’ i més de 2.000 retuits.

“S’han equivocat, m’han manat una talla que no és. No té explicació“, escriu la mamà en Twitter. Han sigut molts els usuaris que han respost a la mare, la majoria dels quals consideren que les marques de moda s’estan “avançant una mica al tema de la sexualitat”.

 

 

Dependents de botigues de moda asseguren que hi ha demanda

 

No obstant això, encara que moltes persones hagen manifestat que consideren que és “inadequat” posar farciment a biquinis per a xiquetes tan xicotetes, dependents de botigues de moda infantil han assegurat, responent a la mamà, que, encara que no ho semble, hi ha demanda d’esta mena de peces i que a les botigues hi ha persones que els demanen.

Per part seua, alguns experts en psicologia infantil, com Sonia Castro, psicòloga de l’Institut de Psicologia Positiva, consideren que esta rapidesa en sexualitzar als xiquets com si ja anaren adolescents pot tindre conseqüències, entre les quals destaca el fet que s’inculca als xiquets uns cànons de bellesa molt determinats ja des de molt xicotets. Això pot comportar, a la llarga, problemes d’autoestima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.