Una mare denuncia els biquinis amb farciment per a xiquetes de 5 anys

 

Una mare gallega, de nom Ana, ha denunciat a través del seu compte de Twitter que a la seua filla de 7 anys li han regalat un biquini amb farciment.

Es tracta d’una peça de la talla 5-6 anys i sí, com pot apreciar-se en la fotografia, porta farciment en la sustentació, com si es tractara d’un biquini de dona adulta.

El tuit no ha tardat a fer-se viral, rebent tota classe d’opinions i generant molt debat, amb més de 13,5 mil ‘M’agrada’ i més de 2.000 retuits.

“S’han equivocat, m’han manat una talla que no és. No té explicació“, escriu la mamà en Twitter. Han sigut molts els usuaris que han respost a la mare, la majoria dels quals consideren que les marques de moda s’estan “avançant una mica al tema de la sexualitat”.

 

 

Dependents de botigues de moda asseguren que hi ha demanda

 

No obstant això, encara que moltes persones hagen manifestat que consideren que és “inadequat” posar farciment a biquinis per a xiquetes tan xicotetes, dependents de botigues de moda infantil han assegurat, responent a la mamà, que, encara que no ho semble, hi ha demanda d’esta mena de peces i que a les botigues hi ha persones que els demanen.

Per part seua, alguns experts en psicologia infantil, com Sonia Castro, psicòloga de l’Institut de Psicologia Positiva, consideren que esta rapidesa en sexualitzar als xiquets com si ja anaren adolescents pot tindre conseqüències, entre les quals destaca el fet que s’inculca als xiquets uns cànons de bellesa molt determinats ja des de molt xicotets. Això pot comportar, a la llarga, problemes d’autoestima.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.