Anuncios

Una mare denuncia els biquinis amb farciment per a xiquetes de 5 anys

 

Una mare gallega, de nom Ana, ha denunciat a través del seu compte de Twitter que a la seua filla de 7 anys li han regalat un biquini amb farciment.

Es tracta d’una peça de la talla 5-6 anys i sí, com pot apreciar-se en la fotografia, porta farciment en la sustentació, com si es tractara d’un biquini de dona adulta.

El tuit no ha tardat a fer-se viral, rebent tota classe d’opinions i generant molt debat, amb més de 13,5 mil ‘M’agrada’ i més de 2.000 retuits.

“S’han equivocat, m’han manat una talla que no és. No té explicació“, escriu la mamà en Twitter. Han sigut molts els usuaris que han respost a la mare, la majoria dels quals consideren que les marques de moda s’estan “avançant una mica al tema de la sexualitat”.

 

 

Dependents de botigues de moda asseguren que hi ha demanda

 

No obstant això, encara que moltes persones hagen manifestat que consideren que és “inadequat” posar farciment a biquinis per a xiquetes tan xicotetes, dependents de botigues de moda infantil han assegurat, responent a la mamà, que, encara que no ho semble, hi ha demanda d’esta mena de peces i que a les botigues hi ha persones que els demanen.

Per part seua, alguns experts en psicologia infantil, com Sonia Castro, psicòloga de l’Institut de Psicologia Positiva, consideren que esta rapidesa en sexualitzar als xiquets com si ja anaren adolescents pot tindre conseqüències, entre les quals destaca el fet que s’inculca als xiquets uns cànons de bellesa molt determinats ja des de molt xicotets. Això pot comportar, a la llarga, problemes d’autoestima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.