Una mare denuncia els biquinis amb farciment per a xiquetes de 5 anys

 

Una mare gallega, de nom Ana, ha denunciat a través del seu compte de Twitter que a la seua filla de 7 anys li han regalat un biquini amb farciment.

Es tracta d’una peça de la talla 5-6 anys i sí, com pot apreciar-se en la fotografia, porta farciment en la sustentació, com si es tractara d’un biquini de dona adulta.

El tuit no ha tardat a fer-se viral, rebent tota classe d’opinions i generant molt debat, amb més de 13,5 mil ‘M’agrada’ i més de 2.000 retuits.

«S’han equivocat, m’han manat una talla que no és. No té explicació«, escriu la mamà en Twitter. Han sigut molts els usuaris que han respost a la mare, la majoria dels quals consideren que les marques de moda s’estan «avançant una mica al tema de la sexualitat».

 

 

Dependents de botigues de moda asseguren que hi ha demanda

 

No obstant això, encara que moltes persones hagen manifestat que consideren que és «inadequat» posar farciment a biquinis per a xiquetes tan xicotetes, dependents de botigues de moda infantil han assegurat, responent a la mamà, que, encara que no ho semble, hi ha demanda d’esta mena de peces i que a les botigues hi ha persones que els demanen.

Per part seua, alguns experts en psicologia infantil, com Sonia Castro, psicòloga de l’Institut de Psicologia Positiva, consideren que esta rapidesa en sexualitzar als xiquets com si ja anaren adolescents pot tindre conseqüències, entre les quals destaca el fet que s’inculca als xiquets uns cànons de bellesa molt determinats ja des de molt xicotets. Això pot comportar, a la llarga, problemes d’autoestima.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.