Una mare denuncia els biquinis amb farciment per a xiquetes de 5 anys

 

Una mare gallega, de nom Ana, ha denunciat a través del seu compte de Twitter que a la seua filla de 7 anys li han regalat un biquini amb farciment.

Es tracta d’una peça de la talla 5-6 anys i sí, com pot apreciar-se en la fotografia, porta farciment en la sustentació, com si es tractara d’un biquini de dona adulta.

El tuit no ha tardat a fer-se viral, rebent tota classe d’opinions i generant molt debat, amb més de 13,5 mil ‘M’agrada’ i més de 2.000 retuits.

«S’han equivocat, m’han manat una talla que no és. No té explicació«, escriu la mamà en Twitter. Han sigut molts els usuaris que han respost a la mare, la majoria dels quals consideren que les marques de moda s’estan «avançant una mica al tema de la sexualitat».

 

 

Dependents de botigues de moda asseguren que hi ha demanda

 

No obstant això, encara que moltes persones hagen manifestat que consideren que és «inadequat» posar farciment a biquinis per a xiquetes tan xicotetes, dependents de botigues de moda infantil han assegurat, responent a la mamà, que, encara que no ho semble, hi ha demanda d’esta mena de peces i que a les botigues hi ha persones que els demanen.

Per part seua, alguns experts en psicologia infantil, com Sonia Castro, psicòloga de l’Institut de Psicologia Positiva, consideren que esta rapidesa en sexualitzar als xiquets com si ja anaren adolescents pot tindre conseqüències, entre les quals destaca el fet que s’inculca als xiquets uns cànons de bellesa molt determinats ja des de molt xicotets. Això pot comportar, a la llarga, problemes d’autoestima.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.