19.8 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Últimes notícies

Mora: derbi d’urgències i el que més es juga és el València

Juan Luis Mora va descriure el València-Llevant com un derbi d'urgències i va assenyalar que el club blanc-i-negre suporta més pressió. Va pronosticar un empat 1-1.

Mazón defén en el Congrés que ningú sabia que la gent s’estava ofegant durant la dana

El president en funcions ha sostingut davant la comissió d'investigació que no hi havia consciència de la magnitud de l'episodi. L'oposició li ha retret la seua absència la vesprada del 29 d'octubre mentres menjava amb una periodista.

El PP titlla de paperot la reunió amb Montero i dona per inviables els pressupostos de 2026

Els consellers d'Hisenda del PP han qualificat de paperot el CPFF amb María Jesús Montero i han augurat que els pressupostos de 2026 fracassen per falta de majoria.

Detingut el venedor d’un vapeador amb THC després d’intoxicar a cinc jóvens a Orihuela

La Policia Nacional ha detingut al responsable d'una botiga de productes de CBD a Múrcia després de la intoxicació de cinc estudiants a Orihuela per un vapeador amb THC. Els agents van confiscar 23 dispositius similars i esperen l'anàlisi toxicològica.

Mazón defén davant la comissió de la DANA que ‘ningú sabia que la gent s’estava ofegant’

El president en funcions ha sostingut que ningú coneixia la magnitud 'del que anava a ocórrer' durant la vesprada crítica. Compromís li ha acusat de desaparéixer mentres menjava amb una periodista.

Etta Eyong entrena amb el Llevant i està llest per al derbi a Mestalla

Etta Eyong es va exercitar amb normalitat al costat del Llevant i està llest per al derbi del divendres a Mestalla davant el València. En la sessió no van participar els lesionats Pablo Martínez ni Carlos Espí.

Pintades contra Mazón en la seu del PP de Castelló i condemna del partit

La seu provincial del PP a Castelló ha començat el dia amb pintades contra Carlos Mazón, firmades com Arran. El partit ha condemnat els fets i ha presentat denúncia.

Grip i covid baixen en la Comunitat Valenciana, però el VRS es dispara un 143%

La Comunitat Valenciana va registrar una caiguda de la grip i la covid en la setmana 45, però el VRS es va disparar un 143,4% i va elevar la incidència global i els ingressos.