Anuncios

‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

Anuncios

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios