‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.