14.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.