20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.