‘Tiktoker’: “No m’agrada usar condó i, si protesten, els dic que soc estèril”

 

L’influencer mallorquí Naim Darrechi torna a ser notícia per les seues incendiàries declaracions, ara sobre el sexe sense protecció. En un conegut programa d’entrevistes del youtuber Mostopapi, el jove de 19 anys afirma que no li agrada emprar preservatiu i que “sempre intente acabar dins”.

Unes polèmiques afirmacions que han provocat una reacció viral en contra seua, tant per part dels seus seguidors com de la resta d’usuaris, i l’acusen de fer apologia “de la violació i l’abús sexual”.

“No puc, em costa molt amb condó. Llavors, mai ho utilitze. Fins que un dia vaig dir: ‘Tío, és rar que no haja deixat embarassada a cap així tants anys, així que començaré a acabar dins sempre”, va explicar en l’entrevista. “I mai ha passat res, i estic començant a pensar que tinc un problema”.

El youtuber ha eliminat el vídeo del seu compte a conseqüència de les milers de crítiques que han rebut per esta mena de declaracions.

“M’agrada dins acabar dins, eixa és la veritat (…) jo no puc amb condó, mai ho utilitze, fins que un dia vaig dir, oncle, és rar que mai haja deixat a una xica embarassada, tants anys, així que començaré acabar dins sempre, sense cap mena de problema, i mai ha passat res”, afirma Derrachi. Mostopapi, que riu de l’ocurrència, li pregunta: “I elles mai et diuen res en pla: ey, bro…?”. “Sí, però bo, jo els dic que tranquil·les, que soc estèril. Tu tranquil·la que jo m’he operat per a no tindre fills”, explica entre riures en un fragment que s’ha viralitzat en Twitter.

I quan m’arribe el fill, beneït siga, però jo crec que no arriba, que ací alguna cosa que no…”. Tot això arriba després d’una polèmica en la qual també es va veure involucrat sobre el tema de l’avortament.

Comentaris en Twitter

 

Les xarxes socials han cremat contra les declaracions de Naím Darrechi. Ha rebut moltes crítiques en les quals se l’acusa d’enganyar les dones amb les quals manté relacions sexuals.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.