WhatsApp deixarà pausar una nota de veu mentre la graves

 

WhatsApp està treballant en una nova funció que facilitarà l’enregistrament de notes de veu, concretament serà l’opció de poder pausar-les.

Amb esta nova opció ja no estaràs obligat a gravar-la i enviar-la d’una vegada, o rebutjar-la perquè has d’atendre un altre assumpte i no pots acabar l’enregistrament.

D’esta manera podràs gravar un àudio per parts, la nova funció s’integrarà a la nova gravadora de nota de veu de WhatsApp, que s’està provant en la versió beta.

A més de mostrar les opcions per a escoltar-la abans d’enviar-la, eliminar-la i finalment enviar-la, se suma una nova icona perquè continues gravant el teu àudio. Així que mentre estàs gravant l’àudio, pots pausar-lo i reprendre la nota de veu en qualsevol moment prement la icona del micròfon per a continuar gravant.

 

Altres funcions

 

WABetaInfo, el lloc web conegut per llançar exclusives sobre la famosa app de missatgeria instantània, informava fa unes setmanes que WhatsApp està treballant en la possibilitat que els receptors dels àudios puguen transcriure’ls a text.

Si esta nova funció tira avant, els usuaris podran llegir les notes de veu sense escoltar-les. Això vol dir que serà la pròpia aplicació la que convertisca les paraules de l’àudio en text automàticament i ràpidament.

No obstant això, esta funcionalitat implica que molts es qüestionen la privacitat de WhatsApp. La transcripció d’un àudio a text suposa utilitzar un sistema de reconeixement de veu i, encara que Facebook dispose d’una intel·ligència artificial, sembla que en esta ocasió no la utilitzaran.

De moment, no se sap encara si estes idees en la qual s’està treballant eixiran a la llum, però si acaben sent una realitat esta opció podria permetre llegir els àudios en llocs públics sense portar cascos.

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.