WhatsApp deixarà pausar una nota de veu mentre la graves

 

WhatsApp està treballant en una nova funció que facilitarà l’enregistrament de notes de veu, concretament serà l’opció de poder pausar-les.

Amb esta nova opció ja no estaràs obligat a gravar-la i enviar-la d’una vegada, o rebutjar-la perquè has d’atendre un altre assumpte i no pots acabar l’enregistrament.

D’esta manera podràs gravar un àudio per parts, la nova funció s’integrarà a la nova gravadora de nota de veu de WhatsApp, que s’està provant en la versió beta.

A més de mostrar les opcions per a escoltar-la abans d’enviar-la, eliminar-la i finalment enviar-la, se suma una nova icona perquè continues gravant el teu àudio. Així que mentre estàs gravant l’àudio, pots pausar-lo i reprendre la nota de veu en qualsevol moment prement la icona del micròfon per a continuar gravant.

 

Altres funcions

 

WABetaInfo, el lloc web conegut per llançar exclusives sobre la famosa app de missatgeria instantània, informava fa unes setmanes que WhatsApp està treballant en la possibilitat que els receptors dels àudios puguen transcriure’ls a text.

Si esta nova funció tira avant, els usuaris podran llegir les notes de veu sense escoltar-les. Això vol dir que serà la pròpia aplicació la que convertisca les paraules de l’àudio en text automàticament i ràpidament.

No obstant això, esta funcionalitat implica que molts es qüestionen la privacitat de WhatsApp. La transcripció d’un àudio a text suposa utilitzar un sistema de reconeixement de veu i, encara que Facebook dispose d’una intel·ligència artificial, sembla que en esta ocasió no la utilitzaran.

De moment, no se sap encara si estes idees en la qual s’està treballant eixiran a la llum, però si acaben sent una realitat esta opció podria permetre llegir els àudios en llocs públics sense portar cascos.

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.