WhatsApp deixarà pausar una nota de veu mentre la graves

 

WhatsApp està treballant en una nova funció que facilitarà l’enregistrament de notes de veu, concretament serà l’opció de poder pausar-les.

Amb esta nova opció ja no estaràs obligat a gravar-la i enviar-la d’una vegada, o rebutjar-la perquè has d’atendre un altre assumpte i no pots acabar l’enregistrament.

D’esta manera podràs gravar un àudio per parts, la nova funció s’integrarà a la nova gravadora de nota de veu de WhatsApp, que s’està provant en la versió beta.

A més de mostrar les opcions per a escoltar-la abans d’enviar-la, eliminar-la i finalment enviar-la, se suma una nova icona perquè continues gravant el teu àudio. Així que mentre estàs gravant l’àudio, pots pausar-lo i reprendre la nota de veu en qualsevol moment prement la icona del micròfon per a continuar gravant.

 

Altres funcions

 

WABetaInfo, el lloc web conegut per llançar exclusives sobre la famosa app de missatgeria instantània, informava fa unes setmanes que WhatsApp està treballant en la possibilitat que els receptors dels àudios puguen transcriure’ls a text.

Si esta nova funció tira avant, els usuaris podran llegir les notes de veu sense escoltar-les. Això vol dir que serà la pròpia aplicació la que convertisca les paraules de l’àudio en text automàticament i ràpidament.

No obstant això, esta funcionalitat implica que molts es qüestionen la privacitat de WhatsApp. La transcripció d’un àudio a text suposa utilitzar un sistema de reconeixement de veu i, encara que Facebook dispose d’una intel·ligència artificial, sembla que en esta ocasió no la utilitzaran.

De moment, no se sap encara si estes idees en la qual s’està treballant eixiran a la llum, però si acaben sent una realitat esta opció podria permetre llegir els àudios en llocs públics sense portar cascos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.