WhatsApp deixarà pausar una nota de veu mentre la graves

 

WhatsApp està treballant en una nova funció que facilitarà l’enregistrament de notes de veu, concretament serà l’opció de poder pausar-les.

Amb esta nova opció ja no estaràs obligat a gravar-la i enviar-la d’una vegada, o rebutjar-la perquè has d’atendre un altre assumpte i no pots acabar l’enregistrament.

D’esta manera podràs gravar un àudio per parts, la nova funció s’integrarà a la nova gravadora de nota de veu de WhatsApp, que s’està provant en la versió beta.

A més de mostrar les opcions per a escoltar-la abans d’enviar-la, eliminar-la i finalment enviar-la, se suma una nova icona perquè continues gravant el teu àudio. Així que mentre estàs gravant l’àudio, pots pausar-lo i reprendre la nota de veu en qualsevol moment prement la icona del micròfon per a continuar gravant.

 

Altres funcions

 

WABetaInfo, el lloc web conegut per llançar exclusives sobre la famosa app de missatgeria instantània, informava fa unes setmanes que WhatsApp està treballant en la possibilitat que els receptors dels àudios puguen transcriure’ls a text.

Si esta nova funció tira avant, els usuaris podran llegir les notes de veu sense escoltar-les. Això vol dir que serà la pròpia aplicació la que convertisca les paraules de l’àudio en text automàticament i ràpidament.

No obstant això, esta funcionalitat implica que molts es qüestionen la privacitat de WhatsApp. La transcripció d’un àudio a text suposa utilitzar un sistema de reconeixement de veu i, encara que Facebook dispose d’una intel·ligència artificial, sembla que en esta ocasió no la utilitzaran.

De moment, no se sap encara si estes idees en la qual s’està treballant eixiran a la llum, però si acaben sent una realitat esta opció podria permetre llegir els àudios en llocs públics sense portar cascos.

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.