WhatsApp deixarà pausar una nota de veu mentre la graves

 

WhatsApp està treballant en una nova funció que facilitarà l’enregistrament de notes de veu, concretament serà l’opció de poder pausar-les.

Amb esta nova opció ja no estaràs obligat a gravar-la i enviar-la d’una vegada, o rebutjar-la perquè has d’atendre un altre assumpte i no pots acabar l’enregistrament.

D’esta manera podràs gravar un àudio per parts, la nova funció s’integrarà a la nova gravadora de nota de veu de WhatsApp, que s’està provant en la versió beta.

A més de mostrar les opcions per a escoltar-la abans d’enviar-la, eliminar-la i finalment enviar-la, se suma una nova icona perquè continues gravant el teu àudio. Així que mentre estàs gravant l’àudio, pots pausar-lo i reprendre la nota de veu en qualsevol moment prement la icona del micròfon per a continuar gravant.

 

Altres funcions

 

WABetaInfo, el lloc web conegut per llançar exclusives sobre la famosa app de missatgeria instantània, informava fa unes setmanes que WhatsApp està treballant en la possibilitat que els receptors dels àudios puguen transcriure’ls a text.

Si esta nova funció tira avant, els usuaris podran llegir les notes de veu sense escoltar-les. Això vol dir que serà la pròpia aplicació la que convertisca les paraules de l’àudio en text automàticament i ràpidament.

No obstant això, esta funcionalitat implica que molts es qüestionen la privacitat de WhatsApp. La transcripció d’un àudio a text suposa utilitzar un sistema de reconeixement de veu i, encara que Facebook dispose d’una intel·ligència artificial, sembla que en esta ocasió no la utilitzaran.

De moment, no se sap encara si estes idees en la qual s’està treballant eixiran a la llum, però si acaben sent una realitat esta opció podria permetre llegir els àudios en llocs públics sense portar cascos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.