Establiments de Xàtiva serviran truita i brioixos pel Dia de la Visibilitat Lèsbica

L’Associació Arc de Sant Martí LGTBIQ+ de Xàtiva i voltants organitza un repartiment de “tapes rotllo-brioix” com un gest per a visibilitzar i normalitzar les relacions sexuals i sentimentals entre dones, en el marc del 26 de maig, Dia Internacional de la Visibilitat Lèsbica.

Esta iniciativa, que compta amb el suport i col·laboració d’establiments adherits a l’associació Gent del Mercat de Xàtiva, consta a oferir tapes de truita i brioixos salats per cada consumició que es realitze, entre les 19 i les 21 hores d’este divendres 26, en els restaurants Els Porxes i 4 Roses i en l’espai d’oci El Minibar.

Sota el lema ‘Som tortilleres’, es pretén donar la volta a paraules que s’han utilitzat o s’utilitzen com a insult o burla cap a dones lesbianes, visibilitzar i normalitzar a les parelles formades per dones i mostrar l’orgull per totes les maneres de ser i de voler.

Les organitzadores animen a participar per a fer costat a les dones que volen a dones, així com per a contribuir a erradicar qualsevol mena de desigualtat per raó de diversitat sexual, posant l’accent que les lesbianes sofreixen una doble discriminació: per ser dones i per la seua condició sexual. “El mercat està per a brioixos!”, manifesten en el cartell de l’activitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.