Establiments de Xàtiva serviran truita i brioixos pel Dia de la Visibilitat Lèsbica

L’Associació Arc de Sant Martí LGTBIQ+ de Xàtiva i voltants organitza un repartiment de «tapes rotllo-brioix» com un gest per a visibilitzar i normalitzar les relacions sexuals i sentimentals entre dones, en el marc del 26 de maig, Dia Internacional de la Visibilitat Lèsbica.

Esta iniciativa, que compta amb el suport i col·laboració d’establiments adherits a l’associació Gent del Mercat de Xàtiva, consta a oferir tapes de truita i brioixos salats per cada consumició que es realitze, entre les 19 i les 21 hores d’este divendres 26, en els restaurants Els Porxes i 4 Roses i en l’espai d’oci El Minibar.

Sota el lema ‘Som tortilleres’, es pretén donar la volta a paraules que s’han utilitzat o s’utilitzen com a insult o burla cap a dones lesbianes, visibilitzar i normalitzar a les parelles formades per dones i mostrar l’orgull per totes les maneres de ser i de voler.

Les organitzadores animen a participar per a fer costat a les dones que volen a dones, així com per a contribuir a erradicar qualsevol mena de desigualtat per raó de diversitat sexual, posant l’accent que les lesbianes sofreixen una doble discriminació: per ser dones i per la seua condició sexual. «El mercat està per a brioixos!», manifesten en el cartell de l’activitat.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.