Canvi de temps amb algun arruixó de vesprada este dimarts

Es preveuen tempestes de tarda sobretot a l'interior de Castelló

Es preveuen tempestes de vesprada sobretot en l’interior de Castelló | Arxiu

 

Després d’un dilluns calorós i solejat torna la inestabilitat, amb un canvi de temps que implicarà una baixada de les temperatures i la basca. Este dimarts, a partir del matí, s’anirà enteranyinant el cel amb una major presència d’intervals de núvols en València. Arribarà un embossament d’aire fred que donarà peu a un augment considerable de la nuvolositat en el nord, fins a la formació d’alguns arruixons a mitja vesprada.

 

Mapa de previsió per dimarts a la tarda

Mapa de previsió per dimarts a la vesprada | AEMET

 

Els arruixons cauran en esta ocasió en el nord, especialment en les muntanyes de Castelló, amb la possibilitat d’acabar plovent de forma dèbil en qualsevol punt de la costa castellonenca durant les últimes hores del dia. No s’esperen grans quantitats de precipitació i seran curtes. 

 

El dimarts no s’esperen grans quantitats de precipitació, i seran de curta durada

El dimarts no s’esperen grans quantitats de precipitació, i seran curtes | wheatheronline.co.uk

 

Seguirà l’ambient de ple estiu

La baixada de les temperatures serà quasi general amb valors que seguiran sent de ple estiu el dimarts. Les màximes podran baixar 4 graus respecte dilluns, amb fins a 33º en zones de l’interior de València. Les diürnes, se situaran entre 29º i 32º en la franja costanera, amb les més altes en punts de la costa valenciana. Es preveuen màximes en Castelló de la Plana de 31º, en València de 30º i en Alacant de 29º.

 

En el cas de les mínimes tindrem uns valors pareguts. Hi haurà la possibilitat que els termòmetres baixen 2 graus, amb nocturnes que no seran quasi més altes de 13º en punts de les muntanyes de Castelló, on serà necessària la màniga llarga. Durant la nit de dilluns a dimarts encara hi haurà zones on siga difícil agafar el son, ja que com a molt baixaran per davall dels 24º en totes les zones del prelitoral i la costa. Es donaran temperatures entre 14º i 23º, amb les més baixes en algunes regions de les muntanyes de Castelló i les més elevades en alguns llocs de l’interior d’Alacant.

 

Dimecres es repetixen les tempestes

A partir del dimecres, s’espera un temps prou paregut al del dimarts. A primera hora hi haurà un predomini d’intervals de núvols alts i prims en tota la Comunitat Valenciana, amb l’excepció de en les muntanyes de Castelló, on el cel estarà tapat pràcticament durant tota la jornada. A la vesprada creixeran nuvolades fins a descarregar en forma de tempestes localment fortes en l’interior de Castelló, podent arribar algun arruixó en la mateixa costa. En la resta, es mantindrà el sol amb el pas de bandes de núvols alts i prims. El dimecres les temperatures remuntaran una mica, sobretot, les màximes.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.