23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Badenas, sobre el pacte PP-Vox: ‘Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial’

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

El segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València i portaveu de Vox en el consistori, Juanma Badenas, ha assegurat, sobre la continuïtat de l’acord de govern entre el PP i la seua formació que estan per a “gestionar els interessos dels valencians”, que els han votat per a això. I ha afegit: “Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”.

Així ho ha asseverat Badenas, en ser preguntat en una roda de premsa sobre la llicència del ‘Nou Mestalla’, per la vigència de l’acord de govern a l’Ajuntament de València després de la ruptura dels governs autonòmics en els quals Vox participava junt amb el PP i l’amenaça de Santiago Abascal de trencar pactes amb el PP als municipis si “col·laboren activament” en l’acolliment a menors migrants.

Sobre la possibilitat que València aculla als menors, Badenas ha dit que es tracta d’una hipòtesi i que, en este cas i després de parlar amb la resta de regidors, ja es valoraria. “Quan es produïsca esta situació, si és que arriba a produir-se, prendrem la decisió corresponent”, ha manifestat.

En esta línia, Badenas ha assegurat que Vox no ha canviat d’objectiu i seguixen a la recerca d’aconseguir-ho: “Tenim una vocació de servici perquè ens hem compromès a gestionar els interessos dels valencians durant el temps que els valencians han dit que hem d’estar ací perquè ens han votat”, ha subratllat.

Quan se li ha insistit en què passaria si Abascal decidira trencar els governs de coalició també als ajuntaments, Badenas ha declarat que cap dels quatre edils de Vox té inclinació pel seu càrrec: “Nosaltres tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”, ha dit.

“Estem disposats al que siga sempre que siga per a defensar els interessos dels valencians i d’Espanya”, ha resolt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant i Vila-real es juguen tres punts extra per a curar ferides

El partit ajornat de la jornada 16 enfronta a Llevant i Vila-real en el Ciutat de València. Tres punts en joc que poden moure la taula immediatament.

La Generalitat prova la xarxa 5G pública per a validar el seu ús en emergències

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport de la infraestructura d'emergències, amb quatre pilots en entorns urbans, industrial i rural. El pla, finançat amb fons europeus i coordinat per ISTEC, mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo, continuïtat en zones d'ombra i combinació amb satèl·lit.

L’oposició exigix enviar a Anticorrupció als dos adjudicataris que han renunciat a VPP a la Platja de Sant Joan

Els grups d'esquerra han urgit a Luis Barcala a enviar a Anticorrupció la identitat i l'expedient de dos adjudicataris que han renunciat. Reclamen aclarir com van accedir a les VPP dels Naus i els motius de la renúncia, i exigixen responsabilitats polítiques.

Luiz Castro no espera sanció al Llevant pel botellazo a Cömert

El tècnic del Llevant va assegurar que no preveu castic al club després del botellazo a Eray Cömert al final del derbi i va atribuir el caos a un gest previ del rival.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán este dimecres la constitució de la Comissió Mixta per la dana a Riba-roja de Túria. El president acudix amb tarannà constructiu i lamenta el retard de l'òrgan.

Emergències ha posat fi a totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències ha desactivat este dimarts tots els avisos per vent i fenòmens costaners en la Comunitat després de 30 dies de ponent i set borrasques, d'Ingrid a Oriana. Aemet preveu encara ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora més clara a partir del dimecres.

Detinguts tres menors per l’apunyalament d’un jove a la Platja de Sant Joan d’Alacant

Tres menors han sigut detinguts per apunyalar presumptament a un jove de 18 anys en la zona d'oci de la Platja de Sant Joan, a Alacant. El cas ha passat a la Fiscalia de Menors.

Alacant guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista a Benicàssim

L'Ajuntament d'Alacant ha guardat un minut de silenci per a condemnar l'assassinat masclista d'una infermera de 64 anys a Benicàssim. La ciutat s'ha sumat a la convocatòria autonòmica per a visibilitzar la unitat contra la violència de gènere.