El PSOE aplaudix la designació de Leire Pajín com a secretària general socialista al Parlament Europeu

ALACANT, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari general del PSPV-PSOE de la província d’Alacant, Alejandro Soler, ha aplaudit la designació de Leire Pajín com a secretària general del grup socialista al Parlament Europeu, perquè considera que «és molt positiu, ja que serà sensible amb la província d’Alacant».

Soler ha felicitat a Pajín en un comunicat i ha afirmat que la seua elecció «és un reconeixement al treball ben fet». «La seua trajectòria és un exemple de treball i tenacitat, dos qualitats que la portaren a fer un gran treball. Des de la província d’Alacant té tot el nostre suport», ha sostingut.

«Esta legislatura del Parlament Europeu té com a repte culminar els projectes en marxa i consolidar els avanços assolits. I els socialistes tenim com a desafiament treballar pel lideratge internacional d’Espanya, fent avançar la UE», ha recalcat.

Així mateix, Soler ha afirmat que la democràcia de la Unió Europea «és avui més important que mai». «Ens unix més del que pensem: entre nacions, sensibilitats polítiques i generacions. En aquests temps polaritzats, és fàcil oblidar-ho. Els socialistes tenim el repte de seguir lluitant per polítiques socials i perquè no es perden drets», ha expressat.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.