13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

L’espanyola Isabel García, reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Isabel García Sanz ha sigut reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament (ILSE) per un nou període de quatre anys, segons va informar este divendres la Real Federació Espanyola de Salvament (RFESS).

García Sanz, que presidix la Comissió Gestora de la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, afronta el seu tercer mandat com a vicepresidenta de la ILSE de la qual va ser, el 2016, la primera dona a ser triada vicepresidenta i a que la seua Executiva pertany des del 2005.

La dirigent espanyola també ha revalidat a l’Assemblea General de la ILSE, celebrada en Bad Nenndorf (Alemanya), el lloc en l’Executiva de la Federació Internacional de Salvament (ILS) en representació de l’Europea, que ostenta des del 2012.

Així mateix, l’Assemblea General de la ILSE ha ratificat a Ana Domínguez en la Presidència de la Comissió de Prevenció, i a Anabel Navili en la Vicepresidència de la Comissió Esportiva, mentre Sandra Casado continua com a membre de la Comissió de Rescat. En este mandat, 2024-2028, José Miguel Rodríguez Ferrero ha sigut designat integrant de la Comissió Esportiva i María Victoria García de la de Prevenció.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.