Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden s’esfondra parcialment sobre el riu Elba

BERLÍN, 11 (DPA/EP)

Un dels principals ponts de la ciutat alemanya de Dresden, a l’est del país, s’ha esfondrat parcialment sobre el riu Elba en la matinada d’este dimecres, un succés que s’ha saldat sense víctimes, segons han indicat les autoritats.

La via per als vianants i ciclista, així com les vies del tramvia del Pont de Carola, es van veure afectades per l’ensulsiada de l’estructura, travessada diàriament per desenes de cotxes, tramvies i ciclistes. El pont és un dels quatre sobre l’Elba a la ciutat.

La Policia part de la base que l’ensulsiada va ser un accident, mentre que l’empresa de transport públic local ha detallat que l’últim tramvia va travessar el pont entorn de les 2.50 hores, 18 minuts abans que es desplomara.

L’accident va tallar així mateix canonades de la calefacció urbana de la ciutat, el subministrament de la qual va quedar interromput. “La calefacció urbana no funciona en tota la ciutat”, han indicat els Bombers, que han especificat que existix un greu risc d’ensulsiada de la resta de l’estructura.

Per això, un portaveu dels Bombers ha reclamat als ciutadans que no s’acosten al lloc, on està sent desplegat un esquadró de drons per a investigar l’abast dels danys.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.