Mazón critica la ‘superioritat moral’ d’Errejón i ironitza: ‘El patriarcat neoliberal sembla ser el culpable de tot’

Assegura que està «atònit», però que «per a uns altres igual no era tan sorpresa»: «Això ens ho hauran d’anar explicant»

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, s’ha mostrat crític amb «la superioritat moral» de representants polítics com l’exportaveu de Sumar al Congrés Íñigo Errejón, que ha dimitit després de les denúncies de diverses dones de comportaments masclistes, i ha ironitzat: «Com soc del PP, doncs no estic a l’altura moral d’ells i m’imagine que d’aquí a un poc ens tocarà demanar perdó a mi per ser del PP i, per tant, per ser part del patriarcat neoliberal que sembla ser el culpable de tot».

El cap del Consell, que ha realitzat estes declaracions a preguntes dels mitjans a Alacant, ha reconegut que s’ha quedat «tan atònit com a molta gent per la sorpresa». I ha plantejat: «Sembla que per a uns altres igual no era tan sorpresa. Sembla que alguns ho sabien des de feia temps. Això ens ho hauran d’anar explicant, no?».

«Però, en fi, –ha continuat– ja sabem el que ens deia Errejón pel que fa al masclisme, ja sabem el que ens diuen els seus socis d’ací de Compromís, ja sabem el que ens diuen els seus socis del PSOE… Al ritme que ocorren estes coses i sabent que estem parlant de persones que són superiors moralment als altres, gent que ens van a seguir donant lliçons de bon tractament a les dones als altres, i, en fi, des d’una humilitat que entenc que nosaltres, com soc del PP, doncs no estic a l’altura moral d’ells i m’imagine que d’aquí a un poc ens tocarà demanar perdó a mi per ser del PP i, per tant, de ser part del patriarcat neoliberal que sembla ser el culpable de tot».

«Així que em vaig a anar preparant perquè, d’aquí a un poc, per això d’Errejón, m’acaben demanant responsabilitats a mi», ha conclòs.

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.