13 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i “no va veure una altra eixida” per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava “responsable de la situació general, ja que feia complir les normes”.

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

Tempesta amb Granís a València: Alertes Taronja i Activitats Suspendudes

València s'enfronta a una intensa tempesta amb granís, provocant l'augment de l'alerta a nivell taronja. A càrrec d'Emergències, s'han pres mesures davant les pluges i riscos d'incendis.

Robert Prevost nomenat Papa 267 amb el nom de León XIV

Robert Prevost, cardenal de renom, ha estat nomenat com el Papa 267 de la història, adoptant el nom de León XIV, en un moment de canvi i esperança per a l'Església.

El nou bitllet únic de transport impulsarà la mobilitat sostenible a tota Espanya per al 2026

El Ministeri de Transports presenta un nou bitllet únic per a integrar el transport públic a Espanya, que estarà operatiu el 2026. Aquest projecte busca replicar models d'èxit d'altres països europeus i potenciar la mobilitat sostenible.

Incendi forestal a l’Atzúbia causat per la caiguda d’un raig

Un incendi forestal ha esclatat a l'Atzúbia després de la caiguda d'un raig, amb la sortida de bombers a la zona per controlar la situació.

La Policia Local d’Alcoi registra 186 actuacions durant les festes de Moros i Cristians

Durant les festes de Moros i Cristians d'Alcoi, la Policia Local va gestionar 186 actuacions, amb un augment de molèsties per trànsit i soroll. Destaca l'explosió d'una cantimplora de pólvora i la cooperació ciutadana que va assegurar la seguretat.

Nomenament del nou Papa: Cerimònia i Expectatives

A les 18:08 h, el fum blanc ha anunciat la triada del nou Papa, que serà el 267è pontífex de l'Església Catòlica. El moment ha estat marcat per una gran eufòria a la Plaça de Sant Pere, amb milers de fidels celebrant l'esdeveniment.

El Govern destina 20 milions d’euros per a 17.242 agricultors afectats per la sequera de fruits de corfa

El Ministeri d'Agricultura publica el llistat provisional de beneficiaris d'ajudes destinades a compensar la sequera que afecta a fruiters en diverses províncies espanyoles.

L’Eurocambra aprova prorrogar dos anys l’emmagatzematge de gas a la UE amb un nou objectiu del 83%

El Parlament Europeu ha donat suport a la proposta de prorrogar el pla d'emmagatzematge de gas de la UE fins al 2027, reduint l'objectiu d'ompliment del 90% al 83%, en resposta a condicions de mercat adverses.