Confiscats més de 20 quilos de tabac de mastegar a l’aeroport

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Funcionaris de la Duana i de la Guàrdia Civil de València han procedit a la formulació d’un acta de contraban un home, procedents d’un vol de l’aeroport de Delhi, per tractar d’introduir més de 20 quilos de tabac de mastegar a Espanya.

L’actuació es va realitzar el passat 7 de desembre, a les 16:15 hores, quan es va muntar un dispositiu per part dels agents de la Guàrdia Civil en la sala d’arribades de l’aeroport de València per al control de passatgers i equipatges procedents de vols internacionals, segons han informat en un comunicat.

Per part dels agents es va controlar l’arribada a l’aeroport d’un vol procedent amb les següents escales: Delhi-Abu Dhabi-Roma-València. Després de procedir al control de varis dels passatgers, un d’ells, procedent de l’aeroport de Delhi, va manifestar que no tenia gens que declarar.

No obstant això, l’anàlisi del seu equipatge en l’escàner de rajos X la imatge mostrava unes plaques de matèria orgànica en el fons de la maleta, per la qual cosa, oberta en la seua presència, es va observar que contenia multitud de paquets regulars de mitja grandària de tabac de mastegar. Posteriorment, es va procedir a efectuar el recompte dels paquets, que van llançar un pes total de 20.629 grams repartits en 3.016 paquets de tabac.

Per tot això, el tècnic de Duanes, juntament amb els agents de resguard Fiscal i Fronteres van procedir a confeccionar, a un home de nacionalitat índia, un acta de contraban en tractar d’introduir la citada quantitat en el país.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.