Desmantellada una plantació de marihuana a La Pobla de Vallbona i detingudes quatre persones

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia, en el marc de l’operació Valdamo, ha detingut a quatre persones i ha desmantellat un punt de producció de marihuana a la localitat valenciana de La Pobla de Vallbona.

L’operació té la peculiaritat que l’habitatge ja havia sigut emprada anteriorment per al cultiu i elaboració de marihuana el 2020.

Els agents encarregats en la investigació es van sorprendre en comprovar que es tractava del mateix immoble. En este cas, els efectius van detectar una defraudació de fluid elèctric i altres indicis que apuntaven al fet que a l’interior d’un xalet podrien estar elaborant-se drogues.

Finalment es va practicar una entrada i registre que va permetre la detenció de quatre persones, tres homes i una dona d’entre 28 i 37 anys i nacionalitat espanyola. Es confiscaren al voltant de 200 plantes en diferent estat de floració, a més de 100.000 llavors de marihuana, 570 euros en efectiu i abundant material per a l’elaboració i cultiu d’esta planta.

En total es va intervenir més de mig quilo de cabdells de marihuana, xicotetes quantitats d’haixix i es confisquen dos vehicles. Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 7 de Llíria.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.