Detingut a Torrevella un fugitiu de la justícia alemanya acusat de robar huit cotxes d’alta gamma

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrevella a un home d’origen alemany sobre el qual pesava una ordre europea de detenció (OEDE) emesa per les autoritats d’Alemanya al juny del 2019 per la seua presumpta implicació en el robatori de fins a huit cotxes d’alta gamma valorats en 385.000 euros, segons ha indicat la Prefectura Superior en un comunicat.

Els fets pels quals era cercat daten del 2018 al municipi alemany de Monheim. El fugitiu pel que sembla formava part d’una banda organitzada que es dedicava al robatori de vehicles d’alta gamma en el país i després els traslladava a Polònia per a vendre’ls.

Els agents van detenir a l’home, de 33 anys d’edat, quan va acudir a dependències policials a realitzar tràmits administratius. Després de practicar les diligències policials, l’arrestat va ser posat a la disposició del jutjat central d’instrucció de l’Audiència Nacional (AN), òrgan encarregat de tramitar la seua posterior extradició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.