Concha Velasco s’acomiada del teatre molt emocionada: Els meus fills m’ho han demanat

L’actriu val·lisoletana Concha Velasco va anunciar sobre les taules del Teatre Calderón de Valladolid, la seua ciutat natal, la seua retirada dels escenaris per desig, segons va reconéixer, dels seus fills.

Velasco, que al novembre complirà 82 anys, es va dirigir al públic en acabar la representació de ‘La habitación de María’, obra amb la qual va visitar Valladolid diumenge passat coincidint amb les Festes de la ciutat, per a agrair els aplaudiments “tan afectuosos” dels seus paisans i anunciar que era “l’última representació” que anava a fer en teatre.

“Els meus fills m’han demanat que deixe de fer teatre, sobretot que deixe de fer gires“, va apuntar l’actriu i cantant, segons podia observar-se en un vídeo recollit per RTVE.

Les paraules de Concha Velasco van ser interrompudes per nous aplaudiments del públic, als cuals van seguir diverses floretes i ‘vives!’ a la ‘Xica ye ye‘, en al·lusió al títol d’un dels seus èxits musicals.

Després d’això, Velasco va tornar a dirigir-se als espectadors per a transmetre’ls els seus bons desitjos per al futur. “Que siguen vostés molt feliços i fins sempre”, va concloure l’actriu davant una nova ovació.

 

El comiat de Concha Velasco de Valladolid

 

Així li ho van fer saber els seus dos fills, que al llarg de les últimes setmanes s’han col·locat en el primer pla mediàtic per a reivindicar el llegat de la seua mare després que unes desafortunades declaracions obriren un debat sobre la seua situació econòmica.

Concretament va ser el seu fill Manuel, autor d’esta representació teatral, qui ja li va advertir que este seria “un cap de setmana preciós, que l’aprofitara, que el gaudira“, tal com els ha comptat als companys de Vanitatis.

“Com sé que hui és l’última representació que faré en este teatre, perquè els meus fills m’han demanat que deixe de fer teatre, sobretot que deixe de fer gires teatrals, se m’ha passat per la ment tot el que m’ha passat en la meua terra, a Valladolid, perquè sempre se m’ha volgut molt”, va declarar molt emocionada mentre subjectava un ram de flors.

Així tancarà Concha Velasco la seua carrera

 

L’actriu, que celebrarà el seu 82° aniversari el pròxim 29 de novembre, va veure paralitzada esta gira  este estiu per a ser intervinguda d’una hèrnia.

Ara, amb problemes de mobilitat i la ferma intenció dels seus fills de protegir-la en les seues intervencions públiques, una Concha Velasco reticent per baixar-se de les taules finalment ha accedit al fet que ‘La habitación de María’ siga el tancament de la seua carrera.

No deixarem de veure-la. Xicotetes intervencions en sèries i pel·lícules o aparicions puntuals en televisió a manera d’homenatge continuaran formant part de la seua agenda.

Limitarà les seues entrevistes en solitari (“És una dona major, sapiem com parlen les dones majors, protegim les persones majors. A la meua mare cal protegir-la”). El que desapareixeran seran estos compromisos llargs que impliquen afrontar una gira per tota Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.