16.5 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Detingudes tres persones per robatori i encobriment de tanques metàl·liques en una empresa de Borriol

CASTELLÓ, 27 (EUROPA PRESS)-

Agents de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Castelló han detingut a tres homes per la seua suposada implicació en un robatori amb força i un delicte d’encobriment en una empresa de Borriol, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

- Advertisement -Telegram València Diari

La investigació va començar després de la denúncia presentada el 18 de febrer, en la qual l’afectat va informar del robatori de tanques metàl·liques valorades en més de 4.000 euros després de forçar l’entrada a les seues instal·lacions.

Les perquisicions van portar a la identificació i detenció de dos sospitosos, presumptes autors del robatori. Posteriorment, les indagacions van conduir a una masia als afores de Castelló, on es va trobar el material sostret.

Durant l’operatiu, també es va arrestar a un tercer individu acusat d’encobriment. La totalitat dels efectes sostrets han sigut retornats al seu propietari i les diligències han sigut remeses als jutjats de Castelló.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana