23.1 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

La setmana comença a la Comunitat Valenciana amb cel ras i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb cel ras durant el matí i un descens de les temperatures màximes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Està previst que, a mesura que avanci la jornada, es puguen registrar intervals de nuvolositat d’evolució diürna, amb possibles ruixats dispersos a l’interior del nord de Castelló i el litoral nord d’Alacant.

Les temperatures mínimes mostraran un lleuger ascens a Castelló, mentre que en la resta de la comunitat experimentaran un descens. Pel que fa a les màximes, aquestes també descensaran tant a Castelló com, de manera similar, al litoral de València.

- Advertisement -Telegram València Diari

A més, per a hui, es preveu la presència de vent fluix del nord-oest a Castelló, mentre que en la resta de la zona, el vent serà de direcció variable pel matí, tendint a convertir-se en fluix de component est a partir del migdia, ocasionalment moderat en algunes zones.

Últimes notícies

El Consell fa una crida al Govern per declarar zona catastròfica els municipis perjudicats per les tempestes

El conseller d'Agricultura, Miguel Barrachina, sol·licita al Govern espanyol que declare zona catastròfica els municipis afectats per les recents tempestes de granís i pluges. Es treballa en agilitar les compensacions a agricultors afectats.

Jorge Gil Blesa, nou inspector cap del Consorci Provincial de Bombers de València

Jorge Gil Blesa ha estat nomenat nou inspector cap del Consorci Provincial de Bombers de València, on s'encarregarà d'implantar una estratègia de gestió moderna centrada en la seguretat ciutadana i la innovació tecnològica.

Nou model de llengües vehiculars a l’educació: una orientació per als centres educatius

La Conselleria d'Educació presenta un model orientatiu per a l'ensenyament de llengües vehiculars que estableix les proporcions de valencià, castellà i llengües estrangeres als centres educatius.

Serveis especials de tramvia per a accedir als esdeveniments de Fira València

Metrovalencia implementa serveis especials de tramvia per facilitar l'accés a la Fira de les Portes Automàtiques i el Dia Màgic de FIMI.

Estats Units i Xina es preparen per a negociacions comercials més profundes

Després d'un acord per suspendre aranzels, els Estats Units confien en futures trobades amb Xina per aconseguir un pacte comercial més ampli.

La Diputació finalitza les millores de la CV-167 per garantir la seguretat vial entre Benassal i Vilafranca

La Diputació de Castelló ha invertit més de 600.000 euros en la millora i millora de la seguretat de la CV-167, millorant les condicions de circulació i accés per als veïns i visitants entre Benassal i Vilafranca.

La jutgessa rebutja citar la periodista Maribel Vilaplana com a testimoni vinculada a la dana del 29O

La jutgessa del Jutjat de Catarroja gira la petició de l'acusació que volia citar la periodista Maribel Vilaplana, que va dinar amb el president Carlos Mazón durant la dana, per no ser factible desplaçar l'objecte d'investigació cap a ell.

Mazón impulsa l’eliminació de taxes autonòmiques a les nuclears per la recuperació energètica

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, anuncia l'eliminació de taxes autonòmiques a les centrals nuclears, defensant la seva importància per a la recuperació econòmica de la Comunitat Valenciana.