30.2 C
València
Dissabte, 2 agost, 2025

María José Catalá reafirma la seua voluntat de continuar com a alcaldessa de València

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat la seua determinació de mantenir-se en el seu càrrec després que se li preguntara sobre la possibilitat de succeir Carlos Mazón com a president de la Generalitat si el president del PP, Alberto Núñez Feijóo, li fera una proposta en aquest sentit. En declaracions a la premsa, Catalá va expressar: “Li diria (a Feijóo) que soc la millor opció per a seguir sent alcaldessa de València moltíssims anys, totes les legislatures que els valencians consideren que he d’estar en la meua responsabilitat”.

La qüestió de la successió no és nova, però Catalá ha insistit en la seua preferència per continuar al capdavant de l’alcaldia: “Jo soc la millor opció, des del meu punt de vista i si així ho considera el meu partit, per a ser alcaldessa de València i seguir sent-ho molts anys i tots els anys que els valencians així ho consideren”. La seua fermesa en aquesta afirmació reflecteix la confiança en la seua gestió com a líder de la ciutat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta situació s’emmarca en un moment polític clau per al Partit Popular i la seua estratègia de lideratge a la Comunitat Valenciana. Catalá s’ha posicionat com una figura clau en la política local i la seua permanència a l’alcaldia podria influir en el futur del partit i la seua imatge entre els ciutadans valencians.

Últimes notícies

El festival ‘Mama’ impulsa la gastronomia valenciana i recolza a restauradors afectats per la dana

El festival gastronòmic 'Mama', celebrat en Ezcaray i organitzat per Francis Paniego, destaca la cuina valenciana i brinda suport a restauradors afectats per la dana a la regió.

Detingut a Alacant després de conduir vehicle de luxe amb matrícula falsa procedent de Bèlgica

Un home de 48 anys va ser detingut a Alacant per conduir un vehicle d'alta gamma amb plaques de matrícula falsificades, importat des de Bèlgica. L'acció va ser descoberta per un agent lliure de servici que va alertar a la policia per a interceptar l'automòbil.

Incendi greu en empresa conservera de Vinaròs: bombers treballen per a evitar la seua propagació

Un incendi ha afectat greument una empresa conservera a Vinaròs, produint-se el col·lapse de dos naus. Els bombers treballen intensament per a evitar que les flames es propaguen a altres empreses del polígon El Mediterrani.

Mazón impulsa amb 23 milions d’euros 40 projectes d’excel·lència investigadora en la Comunitat Valenciana

La Generalitat Valenciana invertix més de 23 milions per a fomentar 40 projectes d'excel·lència investigadora mitjançant el programa Prometeu 2025, destacant el lideratge femení i la col·laboració interinstitucional.

L’Elx patix la seua quarta derrota en pretemporada després de caure 3-4 davant l’A el-Ain en un dol ple de contraatacs

L'Elx encaixa un ajustat 3-4 davant l'A el-Ain d'Emirats Àrabs en un amistós de pretemporada marcat per l'alt ritme de contraatacs. Malgrat marcar primer en dos ocasions, errors defensius van ser clau en la derrota.

Sessions AFE tanca la seua primera concentració d’estiu amb derrota davant Intercity a Mutxamel

La selecció de Sessions AFE va finalitzar la seua primera concentració d'estiu amb una derrota 1-2 enfront del Intercity, favorit per a ascendir a Primera RFEF, en un partit disputat en Bonalba, Alacant.

PSPV denuncia que la Comunitat Valenciana perdrà 400 vivendes públiques per inacció de Mazón

El PSPV alerta que la inacció del govern de Mazón fa perdre 400 vivendes públiques finançades amb fons Next Generation, afectant la política de vivenda en la Comunitat Valenciana.

Kike Meana pinta un gran oli sobre la DANA en la Costa Brava que donarà a València

El pintor Kike Meana crea un enorme oli de la DANA en la Costa Brava que donarà a València per a commemorar l'aniversari d'esta catàstrofe natural.