Anuncios

Mor decapitat un home després de ser atropellat el seu vaixell per un ferri

Aquest dimarts, cap a les 23.30 hores, es va produir un accident en el port d’Eivissa, en el qual va morir un home decapitat en ser atropellada la seua embarcació per un ferri de passatgers que cobreix la línia entre Eivissa i Formentera.

 

Segons ha confirmat la Guàrdia Civil, el que cobreix el trajecte entre les dues illes, el Formentera Direct, va atropellar una embarcació particular en la qual anaven dos tripulants, tots dos de nacionalitat espanyola, ha informat Salvament Marítim.

Anuncios

 

Un dels dos passatgers va morir en l’acte i el segon va ser rescatat de l’aigua amb ferides per la barca auxiliar del Formentera Direct. El cos sense vida i les restes de l’embarcació sinistrada van ser traslladats al port eivissenc i llocs a la disposició de la Guàrdia Civil i el mèdic forense.

 

Aquest dimecres, el Grup d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil realitzarà en el port eivissenc labors de cerca de la resta de l’embarcació i del cap del mort.

 

Entorn de les 23.30 hores, Salvament Marítim va rebre un avís del 112 sobre una col·lisió entre embarcacions. Un particular que es trobava en la muralla de Dalt Vila a Eivissa va alertar al servei d’emergències que havia escoltat una col·lisió i que sentia crits.

Van localitzar el cos decapitat de la víctima

Quasi al mateix temps, el ferri de Baleària va avisar que havia patit una col·lisió i que estava descendint la seua embarcació per a rescatar a persones que podrien estar en l’aigua.

 

Salvament Marítim va mobilitzar l’embarcació Salvamar Acrux, al vaixell dels pràctics del port d’Eivissa, i a un iot que entrava al port en aqueix moment. Al cap de deu minuts de la col·lisió, el Formentera Direct va informar que havia rescatat a una de les persones amb ferides i que l’havia traslladada a terra.

 

40 minuts després, l’embarcació Salvamar Acrux va localitzar el cos decapitat de l’altre tripulant. Ara, les autoritats investiguen si el vaixell sinistrat va complir amb el Reglament Internacional per a previndre els abordatges (RIPA). Des de Salvament Marítim han demanat que es faça un “estricte compliment” d’aquest reglament, sobretot quan es tracta de navegació en canals estrets, com les entrades i eixides dels ports.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios