Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un punt de venda de drogues en una vivenda de València i han detingut a dos hòmens, pare i fill de 76 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En l’operació s’han intervingut 61 grams de cocaïna, 40 grams de marihuana, 500 grams de substància de tall i més de 4.605 euros en efectiu, a més de tres balances de precisió i material per a fraccionar dosi.

La investigació es va iniciar al novembre, a partir d’indicis de distribució a petita escala en l’immoble. Els agents de la comissaria de districte de Russafa van realitzar vigilàncies en els voltants i van constatar transaccions de droga tant a l’interior de la vivenda com en la via pública, un patró propi del sovintege que combina lliuraments ràpids i moviment constant de compradors.

Entrada i registre en la vivenda

Davant els indicis reunits, es va efectuar la setmana passada una entrada i registre en el domicili sospitós. Durant la intervenció es van confiscar les substancies estupefaents i els diners, juntament amb múltiples bosses de retallades, filferro i tisores. Estos elements, habituals en la preparació i distribució de droga, indiquen un sistema de dosificació en xicotetes quantitats i la utilització de substància de tall per a augmentar el volum de venda.

Les tres balances de precisió trobades reforcen eixa operativa, en permetre pesar amb exactitud les dosis abans de la seua distribució. La suma intervinguda, superior a 4.600 euros, és coherent amb una recaptació fraccionada derivada de vendes a la menuda i amb activitat continuada en el punt desarticulat.

Per estos fets es va detindre als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Un d’ells va passar a disposició judicial, mentres que l’altre va quedar en llibertat després de prestar declaració, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerit per l’autoritat judicial.

Des de la Policia Nacional es recorda la importància de la col·laboració ciutadana per a erradicar la venda de droga a la menuda. Qualsevol persona pot aportar informació de manera anònima a través del correu electrònic antidroga@policia.es, un canal habilitat per a comunicar punts de venda i moviments sospitosos en l’entorn veïnal.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.