El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El València espera incorporar en les pròximes 4 a 8 setmanes una figura de direcció esportiva enfocada específicament en el mercat espanyol, un pas que forma part de la segona fase de la seua reorganització interna. La previsió temporal, de 30 a 60 dies, arriba després de completar la primera fase del pla de canvis impulsat per la direcció de l’àrea de futbol.

El full de ruta contempla que el nomenament no es faça coincidir amb el mercat de fitxatges, per a evitar interferències en l’operativa d’altes i baixes. Segons va detallar la cúpula esportiva, primer es va consolidar l’estructura de captació i scouting i, a continuació, s’activarà la incorporació del responsable que liderarà l’estratègia en el futbol nacional i servirà de punt de connexió amb el cos tècnic.

Reorganització i detecció precoç de talent

En els últims mesos es va nomenar a Lisandro Isei com a director de Captació i Scouting, a Hans Gillhaus com a cap de scouting per a Europa i a Andrés Zamora Patacchiola com a cap de scouting per a Sud-amèrica. Est redissenye busca guanyar temps en la identificació de perfils i optimitzar la presa de decisions en un context de contenció del gasto. De fet, el club subratlla la necessitat de detectar oportunitats abans que el mercat les encarisca: ‘La clau és identificar als jugadors abans que siguen estreles perquè no podem gastar milionades en futbolistes. Per a això, és important reforçar la intel·ligència de dades’. Reforçar l’analítica i l’intercanvi d’informació entre àrees és, per tant, un eix del nou model.

El futur director esportiu tindrà un abast específic en el mercat espanyol i un paper d’enllaç entre la direcció del futbol i la banqueta, amb responsabilitats de coordinació diària i alineació de prioritats. Esta figura permetrà centralitzar el seguiment de competicions nacionals, ordenar la relació entre scouting i cos tècnic i prioritzar perfils concordes al projecte, amb especial atenció a jugadors amb projecció i costos assumibles. Tal com es va remarcar, ‘quan, al director esportiu és un poc distint perquè és un lloc intermedi entre el meu i el d’entrenador’.

El calendari previst situa l’anunci en la segona fase de la reestructuració, amb una finestra estimada d’un a dos mesos. Mentres s’ultimen detalls de perfil i responsabilitats, l’entitat manté que seguix en anàlisi i que no formalitzarà la comunicació fins a tancar el procés: ‘Continuem analitzant-ho, però, ara mateix, no podem fer cap anunci’. L’entrada d’esta figura pretén consolidar un flux de treball més àgil, reduir temps de resposta en el mercat domèstic i traduir en decisions esportives la informació que genera la xarxa de captació.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.