Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

El davanter del Llevant Carlos Espí va assegurar que l’equip va afrontar les pròximes quatre jornades com a autèntiques finals per a eixir del penúltim lloc, a set punts de la permanència. Va subratllar que tres d’eixos dols es jugaran a casa i va demanar el suport de la graderia per a transformar la millora del dia a dia en punts immediatament. En una compareixença després de l’entrenament, va remarcar que el vestuari va treballar amb eixe focus i que encadenar resultats en este tram podia canviar el panorama de la classificació.

‘Veig a l’equip molt motivat, tots els dies estem treballant amb l’objectiu d’aconseguir les victòries. Sabem que ara venen quatre finals, que tres són a casa. Necessitem el suport de l’afició. L’afició està amb nosaltres i necessitem eixe suport per a aconseguir la victòria’, va expressar. Jugar tres vegades en el Ciutat de València, va afegir, havia de convertir-se en un factor competitiu per a retallar distàncies, perquè cada triomf val més que tres punts quan el calendari concentra rivals i urgències.

Quatre partits per a reenganxar-se

Espí va enumerar a Alabés, Girona, Rayo Vallecano i Real Oviedo com els pròxims obstacles i va assenyalar que serviran per a mesurar la capacitat de reacció immediata de l’equip. Va insistir que, amb un bloc concentrat i agressiu en les dos àrees, és possible acurtar el desavantatge actual. Va recordar, a més, que la manera més ràpida d’eixir de la zona baixa és sumar de tres en tres i no regalar res a casa, perquè el marge d’error es reduïx quan la permanència queda a diversos passos.

‘Estem entrenant tots els dies molt bé i al 100%, perquè tenim moltes ganes de donar-li la victòria a l’afició i aconseguir els tres punts. I això, estem treballant per a aconseguir la victòria’, va afegir. Malgrat ser l’únic davanter granota que va marcar en 2026, va dir que dins del vestuari van mantindre la calma: ‘Sabem que els gols arribaran cent per cent. Estem treballant tots els dies perfecte i sabem que amb treball i ambició arribaran els gols’. Per a l’atacant, la clau passava per mantindre el treball i l’ambició de cada dia i convertir les ocasions que es presenten.

Renovació i confiança

El valencià, de 20 anys, va comparéixer també per a valorar la seua recent renovació automàtica fins a 2028, activada després de complir una sèrie de fites esportives. Va explicar que el passat estiu va decidir quedar-se malgrat que el club li havia suggerit una cessió, convençut que el treball de matí i vesprada li permetria guanyar minuts amb el primer equip.

‘La veritat és que és increïble. Mai pensàvem, la meua família i jo, que arribara fins a 2028. La veritat és que estem molt contents. Sumar minuts amb el primer equip, entrenar tots els dies amb els meus companys, que m’ajuden, em donen consells… La veritat és que estic molt content per això’, va assenyalar. Va afegir que encara no havia pogut celebrar-ho amb els seus pares: ‘Encara no he pogut celebrar la meua renovació perquè estic a València i els meus pares són al poble. Estan molt contents, ja m’ho van dir quan es va complir… Només veure’ls ací és una gran alegria’.

Espí va agrair la confiança de Luís Castro i va admetre que va necessitar un temps per a adaptar-se a l’exigència de Primera. ‘Tot té un procés d’adaptació. He notat una gran diferència entre els rivals que em defenen, perquè són més llestos, més forts. Per això estem treballant tots els dies perquè hi ha una gran diferència’, va dir. Va concloure reforçant el missatge a l’entorn: l’impuls de l’afició i l’esforç col·lectiu, va recalcar, havien de traduir-se en victòries en este bloc de partits.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.