L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

L’Exposició del Ninot ha tancat les seues portes després de rebre a més de 91.000 persones al llarg de la seua obertura, segons ha informat l’Ajuntament de València. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026, última fita pendent després del tancament de la mostra.

Més afluència malgrat menys dies

Malgrat comptar enguany amb set dies menys d’obertura, l’afluència ha superat les previsions del Consistori. La reducció del calendari no ha desanimat al públic i ha concentrat les visites en el període disponible, un comportament que ha reforçat l’impacte de l’exposició i ha evidenciat l’estirada de l’oferta artística.

El regidor de Falles ha celebrat el balanç: ‘Estem molt satisfets amb el resultat de l’Exposició del Ninot’, i ha subratllat que la resposta del públic ‘ha sigut impressionant, i és un reflex de la passió i l’interés que desperta esta tradició fallera’.

Ballester ha destacat la qualitat de les obres exposades i ha agraït als artistes i als visitants la seua participació i suport. Al seu juí, ‘L’Exposició del Ninot és un esdeveniment clau en el calendari faller, i estem orgullosos de poder oferir als valencians i als visitants una mostra tan rica i variada de la creativitat i l’enginy i gràcia faller’.

Amb el tancament de l’exposició i l’imminent anunci del ninot indultat gran, el calendari faller ha avançat cap als seus actes centrals. La resposta del públic en esta edició ha confirmat que l’interés per la mostra s’ha mantingut molt alt entre valencians i visitants, fins i tot amb menys dies d’obertura.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.