El sol i les temperatures suaus han animat este diumenge a nombrosos veïns i visitants a acostar-se a la platja del Postiguet, on molts han aprofitat per a prendre el sol i fins i tot donar-se el primer bany a pocs dies de l’inici de la Setmana Santa.
Encara que la temperatura màxima ronda encara els 17 graus, l’ambient en la costa recorda ja al dels dies festius. L’arena ha reunit famílies, grups d’amics i turistes que han avançat el pla típic de la Setmana Santa: passejos al costat de la mar, estades prolongades en la riba i les primeres hores tombats al sol després de l’hivern.
Les hamaques del Postiguet estan ja col·locades i llistes per als pròxims dies, senyal que el litoral es prepara per a l’arribada massiva de visitants. Molts banyistes han recuperat els vestits de bany de l’armari i han estrenat la temporada de platja, mentres uns altres han preferit gaudir del bon temps des de les terrasses del passeig marítim, que s’han omplit de gent prenent alguna cosa a l’aire lliure.
Prevision estable per a Setmana Santa
Les previsions apunten al fet que les temperatures es mantindran estables i que demà es podrien aconseguir els 20 graus. Esta pujada des dels actuals 17 graus reforça la sensació d’inici de la temporada turística i anima a planificar escapades i activitats a l’aire lliure.
Si el temps continua sense canvis, tot indica que durant la Setmana Santa les platges d’Alacant i els principals punts turístics rondaran el ple. La combinació de sol, temperatures suaus i servicis de platja ja preparats crea un escenari molt favorable perquè la ciutat viva uns dies d’intensa afluència, amb impacte directe en l’animació del passeig marítim, l’ocupació hotelera i l’activitat en bars i restaurants de la zona costanera.



