Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la pròxima superproducció d’imatge real d’Embullats, la història basada en el conte clàssic de Rapunzel. L’anunci l’ha realitzat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, en confirmar el tancament d’un acord que vincula a la multinacional amb diferents emplaçaments del territori autonòmic.

El cap del Consell ha explicat que el pacte amb Disney s’ha tancat recentment i l’ha qualificat com una nova inversió important per a la Comunitat Valenciana. Este tipus de projectes solen tindre un impacte directe en l’economia local, tant per la contractació de personal tècnic i artístic com per l’ús de servicis auxiliars, allotjaments i proveïdors de la zona.

Entre els llocs triats per al rodatge figuren els platons de Ciutat de la Llum d’Alacant, un dels grans actius audiovisuals de la regió, que recupera protagonisme com a centre de produccions internacionals. A més d’estos estudis, està previst que el rodatge s’estenga a altres punts del territori valencià, aprofitant la varietat de paisatges i localitzacions urbanes i naturals que oferix la Comunitat.

Adaptacion en imatge real d’Embullats

La pel·lícula serà l’adaptació al cinema en imatge real d’Embullats, el llargmetratge d’animació que Disney va estrenar en 2010. Esta producció es basa en el cèlebre conte dels Germans Grimm i se centra en Rapunzel, una princesa de llarga cabellera rossa que roman tancada en una torre per una bruixa. La nova versió traslladarà eixa trama al format de superproducció d’acció real, amb un desplegament major de recursos visuals i tècnics.

Pérez Llorca ha destacat que l’acord permetrà que eixa princesa en una torre tinga la llibertat en espais que li oferirà la Comunitat Valenciana, una expressió amb la qual ha volgut subratllar que els escenaris valencians es convertiran en l’entorn principal d’esta història. El president ha definit el projecte com una magnifica notícia, tant per l’impuls a la indústria audiovisual com per la projecció internacional que suposarà per a la regió.

L’elecció de la Comunitat Valenciana per a este rodatge reforça l’estratègia d’atraure grans produccions al territori, aprofitant infraestructures com a Ciutat de la Llum i consolidant a l’autonomia com un plató obert per al cinema i les sèries de gran pressupost.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.