Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

superproducció Disney rodarà en diversos emplaçaments de la Comunitat Valenciana la seua pròxima superproducció basada en Embullats, la pel·lícula d’animació inspirada en el conte de Rapunzel. El projecte suposarà una nova gran inversió audiovisual a la regió i comptarà amb diferents localitzacions repartides pel territori autonòmic.

L’anunci s’ha realitzat durant un acte públic a casa Mediterrani, a Alacant, on es presentava la nova concessió del transport metropolità a la comarca de l’Alacantí. En eixe marc, el president de la Generalitat ha explicat que l’acord amb la multinacional s’havia tancat a penes uns moments abans, subratllant que es tracta d’una inversió rellevant per a la Comunitat Valenciana que reforça el seu posicionament com a escenari de grans rodatges.

Rodatge en diverses localitzacions i en Ciutat de la Llum

Segons va avançar el cap del Consell, la producció utilitzarà diferents escenaris de la Comunitat Valenciana, entre els quals figuren els platons de Ciutat de la Llum a Alacant. Este complex, concebut per a acollir grans produccions cinematogràfiques, serà un dels punts clau del rodatge, la qual cosa previsiblement generarà activitat tècnica i creativa vinculada al sector audiovisual regional.

La pel·lícula serà una adaptació al cinema d’Embullats, el llargmetratge d’animació que Disney va estrenar en 2010 i que al seu torn es basa en el cèlebre conte dels Germans Grimm. La història gira entorn de Rapunzel, una princesa de llarga cabellera rossa que roman tancada en una torre per una bruixa, un punt de partida que, traslladat a escenaris reals, permetrà mostrar diferents paisatges i espais de la Comunitat Valenciana.

El president ha destacat que l’acord aconseguit permetrà que la figura d’eixa princesa en una torre ‘llibertat‘ tinga la llibertat en espais que li oferirà la Comunitat Valenciana’. Amb esta idea ha volgut subratllar que els diferents racons del territori autonòmic serviran de marc per a la nova producció, la qual cosa s’interpreta com una magnífica notícia tant per a la projecció exterior de la regió com per a la seua indústria audiovisual, que veu consolidar-se el seu atractiu com a seu de grans rodatges internacionals.

Últimes notícies

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.