Investiguen la mort per arma blanca d’un home de 60 anys en un carrer de Burjassot

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d’un home de 60 anys el cos dels quals ha sigut localitzat a primera hora del matí en un carrer del municipi valencià de Burjassot. La troballa del cadàver ha activat un ampli dispositiu policial en la zona per a tractar d’esclarir l’ocorregut i determinar les circumstàncies exactes de la defunció.

Segons les primeres informacions, el cadàver de l’home ha sigut trobat sobre les set del matí en una via pública del municipi. El fet que el cos es trovara en ple carrer, en una franja horària en la qual comença el moviment de veïns i treballadors, ha incrementat la preocupació en l’entorn i reforça la necessitat d’aclarir si l’atac es va produir en eixe mateix punt o si el lloc de la troballa no coincidix amb el lloc en el qual va ser agredit.

Investigació del Grup d’Homicidis

El cas ha passat a les mans del Grup d’Homicidis de la Direcció de la Policia Nacional, que manté la investigació oberta i treballa amb la hipòtesi d’una mort violenta per arma blanca. La intervenció d’esta unitat especialitzada indica que els agents consideren el succés especialment greu i que s’estan recopilant totes les proves possibles des dels primers moments, una cosa clau per a reconstruir els fets amb precisió.

D’acord amb la informació difosa per un mitjà local, el cos de la víctima es trobava tendit en l’avinguda Pi i Margall. L’home presentava ferides per arma blanca, una localitzada a l’esquena i una altra en la part frontal del pit. L’existència d’estes dos ganivetades en zones vitals apunta a un atac directe i contundent, la qual cosa reforça la línia d’investigació centrada en un possible homicidi.

Després de la troballa, la Policia Nacional ha ordenat buidar els contenidors d’escombraries pròxims al lloc on es trobava el cadàver. Amb esta mesura, els agents tracten de localitzar l’arma emprada en l’agressió, que podria haver sigut rebutjada en els voltants poc després dels fets. El registre minuciós de la zona i dels punts de recollida de residus és fonamental per a trobar possibles rastres que permeten identificar a l’autor o autors.

La investigació es manté oberta i no han transcendit detencions relacionades amb el cas. Els agents continuen recaptant informació, analitzant indicis i tractant de reconstruir els moviments de la víctima abans de la seua mort, amb l’objectiu d’esclarir què va ocórrer en les hores prèvies a la troballa del cos i qui està darrere d’esta mort violenta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.