Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: «si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans», ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut «encontres íntims» això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella «no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…», ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. «Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més», ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella «a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies».

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet «molt per Espanya com per exemple durant la transició». «Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell», ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.