Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Detingut l’autor del robatori i danys en 11 vehicles de pescadors de Vinaròs

 

El passat dia 04 de juny, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció d’un home de 18 anys com a únic autor de nombrosos robatoris i danys en vehicles estacionats en el recinte del port pesquer de Vinaròs propietat de pescadors i armadors de Castelló, Borriana i Vinaròs.

Els fets van tindre lloc en la matinada del passat dia 02 de juny, entre les 01.30 i les 3.00 hores en el port pesquer de Vinaròs, lloc on es trobaven estacionats els vehicles mentre els propietaris dels mateixos es trobaven pescant, adonant-se les víctimes a la seua arribada a port de les destrosses patides mitjançant trencament de llunes i d’alguns efectes sostrets.

Estos fets van causar gran malestar i alarma social entre els pescadors, ja que després d’una llarga jornada laboral es trobaven l’escena dels seus vehicles afectats.

Per part de la Guàrdia Civil de Vinaròs es van iniciar les corresponents investigacions per a identificar i detindre al possible autor o autors, podent observar-se a través de les càmeres de seguretat instal·lades en el port la presència d’un individu que deambulava amb un patí elèctric per la zona portuària entre els vehicles i com fracturava algun dels cristalls dels turismes, el mateix anava encaputxat i amb màscara, dificultant la seua identificació.

Com vulga que l’autor va patir un tall o ferida en trencar algun dels cristalls deixant restes de sang en quasi tots els vehicles, es van realitzar perquisicions i contínues vigilàncies en la zona a fi de localitzar i identificar alguna persona amb les mateixes característiques físiques i que poguera presentar algun tipus de ferida en mans o braços, actuacions que finalment van donar resultat el passat dia 04 de juny, en el qual va ser localitzat un individu d’aspecte físic similar a l’observat en les imatges i que portava un patí elèctric i presentava una ferida recent en una mà.

Per tot això es va procedir a la seua detenció tractant-se d’un home de 18 anys com a suposat autor d’11 robatoris i danys en vehicles.

Posteriorment la Guàrdia Civil va localitzar en diversos contenidors de fem alguns efectes, entre ells una dessuadora ensangonada que portava aqueixa nit, mentre que la resta d’objectes no van poder ser recuperats per haver sigut retirats pels serveis de neteja.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Vinaròs.  L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Vinaròs.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.