El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d’Enrique Riquelme Vives, empresari que es perfila com a possible aspirant a la presidència del Reial Madrid, va evitar aclarir si el seu fill farà el pas d’encapçalar una candidatura enfront de l’actual president, Florentino Pérez. Va subratllar que, amb 37 anys, encara és molt jove per a assumir una decisió d’esta envergadura i que correspon exclusivament a ell valorar si ha de presentar-se o no.

Enrique Riquelme de la Torre, que va formar part de la junta directiva del Reial Madrid entre 2006 i 2009 en les etapes de Ramón Calderón i Vicente Boluda, va recordar que el seu fill és molt madridista i que la seua prioritat sempre ha sigut el millor per al club, amb independència de qui ocupe la presidència. Al seu juí, qualsevol projecte que enfortisca al Reial Madrid serà positiu, més enllà de noms i rivalitats electorals.

Un aspirant jove amb perfil empresarial

El possible candidat és president executiu del Grup Cox i soci número 43.858 del Reial Madrid, una combinació que li atorga, segons el seu entorn, un coneixement directe tant de la realitat empresarial com del dia a dia del club. El seu pare va explicar que parla amb ell per telèfon diàriament i que ho percep molt animat i en un bon moment personal i professional, encara que va insistir que desconeix si finalment s’enfrontarà a Pérez en les pròximes eleccions.

Davant les preguntes sobre les intencions d’Enrique Riquelme, el seu pare va reiterar que és el seu fill qui ha de pronunciar-se arribat el moment. Va evitar entrar en els detalls sobre possibles estratègies o equips de treball i es va mantindre ferm en la idea que no li correspon a ell revelar els plans d’una eventual candidatura.

Les declaracions es van produir durant una visita a les obres del port de Torrevieja, on Riquelme de la Torre va acudir al costat de l’alcalde de la ciutat, Eduardo Dolón, en la seua condició d’empresari concessionari del centre d’oci Passeig de la Mar. En eixe context, va atendre els periodistes i va tractar de separar la seua activitat empresarial de les decisions polítiques i esportives que puga prendre el seu fill en l’àmbit del Reial Madrid.

El pare de l’empresari va evitar també detallar els consells que li ha donat després de l’anunci d’eleccions en el club blanc. Sí que va reconéixer que en les seues converses li recorda que té 37 anys i que continua sent molt jove, però al mateix temps va destacar la seua trajectòria: ho va definir com una persona molt treballadora i molt seriosa, qualitats que, segons va dir, ha demostrat des que va marxar amb 19 anys a Panamà per a treballar i obrir-se camí en el món empresarial.

Riquelme de la Torre va afegir que, a més de treballador i bona persona, considera al seu fill honrat, i va recalcar que eixa combinació de valors és la que ha guiat la seua carrera professional. Amb tot, va insistir que ell no és qui per a respondre pel seu fill i que no pot contestar a preguntes sobre decisions que només depenen del mateix Enrique Riquelme.

Segons va relatar, l’anunci de la convocatòria electoral va sorprendre el seu fill a Mèxic, un dels països des d’on dirigix el Grup Cox, una empresa que va qualificar de molt gran i amb moltes persones al seu càrrec. Des de la perspectiva de pare, va afirmar que el seu principal desig és que el seu fill mantinga el focus en la seua empresa i en el seu treball, conscient de la responsabilitat que implica gestionar un projecte d’eixa magnitud al mateix temps que es valora una possible aventura electoral en el club.

Riquelme de la Torre va recordar que, inicialment, les eleccions estaven previstes per a l’any 2028 i que l’actual president ha decidit avançar-les, alguna cosa que va considerar dins del seu dret com a màxim mandatari del Reial Madrid. Va evitar valorar els motius de l’avançament i va deixar clar que no se sent amb autoritat per a jutjar quan ha de convocar-se el procés electoral.

En qualsevol cas, va voler destacar el seu respecte cap a la figura de Florentino Pérez, a qui va qualificar com un gran president del Reial Madrid. Va assenyalar que, ocórrega el que ocórrega en el futur i decidisca el que decidisca el seu fill, la seua opinió sobre la gestió de Pérez és positiva i no té res a retraure-li, remarcant així que una eventual candidatura d’Enrique Riquelme no es plantejaria des de la confrontació personal sinó com una opció més dins de la normalitat democràtica del club.

Últimes notícies

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.