L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

L’Atzeneta UE ha arreplegat un punt de la seua visita a la UD Vall de Uxó gràcies a un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95, que ha neutralitzat el tant inicial d’Amine i ha evitat la derrota taronja en el camp José Mangriñán, en la cinquena jornada del grup VI de Tercera Federació.

El partit ha començat amb alternatives per als dos equips. Al minut nou, Berjillos ha marcat per als visitants, però l’àrbitre ha anul·lat el gol per un fora de joc polèmic que ha generat protestes.

La UDE ha buscat reaccionar prompte. En una falta directa, Ximo Forner ha provat fortuna, però el baló ha pegat en la barrera i l’ocasió s’ha esvaït sense conseqüències per a la porteria de Ferri.

Amb el pas dels minuts, l’Atzeneta ha anat generant més ocasions. Berjillos s’ha convertit en un autèntic maldecap per a la defensa local, que tenia molts problemes per a parar-lo.

Tot i això, la falta d’encert en la definició i diverses intervencions meritòries de Manu han evitat que el marcador es moguera abans del descans i s’ha arribat al temps de pausa amb empat sense gols.

Segona part d’alta intensitat

La segona mitat ha arrancat amb més ritme i intensitat. La Vall de Uxó ha eixit millor i ha començat a pressionar més l’àrea rival, però Ferri ha respost amb seguretat per a mantindre l’empat inicial.

No obstant això, el porter visitant no ha pogut fer res en el minut 56. Amine ha engaltat un potent tir que ha entrat per l’esquadra i ha posat l’1-0 per al conjunt castellonenc, que ha aprofitat el seu bon inici de segona part.

L’Atzeneta ha tractat de reaccionar ràpidament al colp rebut. Salva Martí i Berjillos s’han convertit en les principals armes ofensives del conjunt de la Vall d’Albaida, que buscava l’empat amb insistència.

La UD Vall de Uxó també ha tingut l’oportunitat d’ampliar avantatge. Després d’una jugada a baló parat, Añó ha marcat, però el col·legiat ha anul·lat el gol per fora de joc i el 2-0 no ha pujat al marcador.

Quan semblava que els tres punts es quedarien al José Mangriñán, ha arribat el colp final de l’Atzeneta. En els instants últims del descompte, Ángel Sánchez ha rematat de cap i ha fet l’1-1, deixant en silenci l’afició local i deslligant l’alegria en el banqueta visitant.

FITXA TÈCNICA

UD Vall de Uxó 1 – 1 Atzeneta UE

Gols: 1-0, m.56: Amine. 1-1, m.95+: Ángel Sánchez.

Àrbitre: Marc Roda. Ha amonestat Piñango (m.8) i Monty (m.41) per la UD Vall de Uxó, i Ballester (m.12), Juanma (m.70) i Luispa (m.73) per l’Atzeneta UE.

Estadi: José Mangriñán, partit corresponent a la cinquena jornada del grup VI de Tercera Federació.

Alineacions:

UD Vall de Uxó: Manu; Monty, Añó, Piñango, Tendero, Ali (Cuxart, m.76), Meseguer, Ximo Forner (Borja Vicent, m.24), Amine (Burriel, m.66), Saam (Gonza, m.66) i Juanca (Heranz, m.66).

Atzeneta UE: Ferri, Ballester, Gallego (Ángel Sánchez, m.62), Berjillos (Mateo, m.66), Luispa, Juanma, Salva Martí (Ayoze, m.66), Nevil (Triguero, m.62), Savall, Marc Sirera (Boronat, m.50) i Leo.

Últimes notícies

Les pluges deixen fins a 72,6 l/m² a Xert i 27 incidents en una nit

Les pluges de la passada nit han obligat Emergències a gestionar 27 incidents arreu de la Comunitat Valenciana, amb un màxim de 72,6 l/m² a Xert i problemes en el subministrament elèctric, les vies i el tren.

Pedro Sánchez anuncia a les 9.00 si avança les eleccions generals

El president del Govern fa una declaració institucional des de la Moncloa després de la derrota parlamentària dels decrets d'habitatge

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.