19.8 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

El comitè d’experts de Ximo Puig avala la pròrroga de les restriccions en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut este dijous una reunió amb els experts en diferents àrees que periòdicament l’acompanyen per a abordar l’evolució de la pandèmia en el territori valencià. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre les persones que han participat telemàticament es troben la comissionada de la Presidència de la Generalitat per a l’Estratègia Valenciana per a la Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver; la catedràtica d’Ètica de la Universitat de València, Adela Cortina; la subdirectora general d’Epidemiologia de la Conselleria de Sanitat Universal, Hermelinda Vanaclocha; el vicepresident de la Fundació Institut d’Investigació en Servicis de Salut, Ricard Meneu i la secretària autonòmica de Comunicació, Beatriz Gallardo, entre molts altres.

 

Este grup d’experts ha avalat este matí la pròrroga de les restriccions actuals durant quinze dies més a causa de la incidència del coronavirus en el territori valencià. D’esta manera, la proposta que la comissió interdepartamental aprovarà este dijous és consensuada entre els tres partits que formen part del Consell. Tots consideren que la millor opció és esperar i observar l’evolució de contagis i hospitalitzats per a decidir sobre la possible desescalada.

Últimes notícies

Mazón anunciarà demà la seua decisió després de parlar amb Feijóo

El president de la Generalitat informarà este dilluns davant els mitjans del resultat de les seues converses del diumenge amb Alberto Núñez Feijóo sobre el seu futur polític.

100-82: l’arrancada del València Basket liquida al Sant Pau Burgos i reforça el lideratge

El València Basket va resoldre amb un arreón inicial, va dominar al Sant Pau Burgos i va firmar la seua tercera victòria en sis dies. Quinta en cinc jornades per a seguir líder.

La Mostra de València premia amb la Palmera d’Or ‘Aisha ca’t fly away’ i amb la Plata ‘Pieces of a foreign life’

La Mostra de València ha atorgat la Palmera d'Or a 'Aisha ca't fly away' i la Palmera de Plata a 'Pieces of a foreign life', les dos centrades en dones migrants. El palmarés ha reconegut a més direcció, guió i apartats tècnics, i ha concedit la Palmera d'Honor a Fernando Bovaira.

Afectats per la dana es concentren davant el Palau i exigixen la dimissió de Mazón

Desenes de persones, en la seua majoria familiars de morts per la dana del 29 d'octubre, s'han concentrat davant el Palau de la Generalitat per a demanar la dimissió de Carlos Mazón. La protesta, improvisada, s'ha celebrat en plena pressió interna en el PP i a l'espera d'una conversa entre Mazón i Alberto Núñez Feijóo.

100-82: al València Basket li va bastar el arreón inicial per a sotmetre al Sant Pau Burgos

València Basket es va imposar 100-82 al Sant Pau Burgos després d'un inici demolidor. Suma la seua tercera victòria en sis dies i seguix al capdavant de la Lliga Endesa.

El Barça es va al descans per davant després de dos fallades de l’Elx (2-1)

Dos errors en els minuts inicials han donat al Barça un avantatge de 2-1 al descans. Lamine Yamal i Ferran Torres han marcat; Rafa Mir ha retallat.

Araujo i Casadó entren en l’onze del Barça; Pedrosa per Petrot a l’Elx

El Barcelona confirma a Araujo i Casadó com a novetats davant l'Elx, amb Pedri de baixa i sancionat. L'Elx només mou una peça: Pedrosa per Petrot.

Óscar Puente ha considerat que amb un PP decent Mazón no hauria seguit després de la dana

El ministre de Transports ha retret que Carlos Mazón continue al capdavant de la Generalitat un any després de la tragèdia de la dana i ha demanat una reflexió en el PP. Ha defés la seua presència en el funeral d'Estat, però ha subratllat que el problema és la seua continuïtat malgrat les responsabilitats que li atribuïxen les víctimes.