Mastodon
23.6 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

Un okupa reclamat per un jutjat de Guipúscoa ha sigut detingut en el Campello

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), en una operació conjunta, han detingut a una persona que ocupava de manera il·legal, al costat de la seua parella, una casa en la localitat després d’una denúncia del propietari.

 

Els efectius han sabut que l’arrestat estava reclamat per un jutjat de Guipúscoa, segons han confirmat fonts municipals. L’amo de la casa, que residix de manera habitual en França, s’havia donat compte que la factura de la llum era molt elevada, amb un consum impossible, segons el propietari, per a una casa que estava buida.

 

Este fet va alçar sospites a l’amo de la casa, qui va posar en coneixement dels agents la situació. A causa de la denúncia, els efectius van inspeccionar la vivenda i van descobrir que estava ocupada per una parella de manera irregular.

 

Un dels ocupants va eixir corrent per a fugir dels agents quan es procedia a la seua identificació. Finalment, després de posar en marxa un dispositiu de busca, va ser localitzat i detingut, al mateix temps que es va saber que la persona estava reclamada per un jutjat guipuscoà.

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.