Més de 660 establiments sancionats i 21 detinguts per desobediència des de finals d’octubre en la Comunitat

 

La unitat de Policia adscrita a la Generalitat ha sancionat a un total de 669 establiments des que es va activar el segon estat d’alarma el 25 d’octubre, ha detingut a 21 persones per desobediència, 430 actes per saltar-se el toc de queda i altres 1.317 per no portar mascareta o incomplir la distància de seguretat.

 

D’octubre a gener s’han inspeccionat o controlat 22.860 establiments i comerços en el territori valencià en compliment de la normativa COVID i de la Llei d’Espectacles de 2010, ha informat l’administració en un comunicat.

 

En total s’han identificat 9.255 vehicles i 16.901 persones, informant-les de l’ús correcte de la mascareta i de la necessitat de complir les mesures higienicosanitàries. En estos controls s’han imposat 480 sancions per tinença o consum de drogues o d’armes.

 

Augment dels controls a causa del nou tancament perimetral

Paral·lelament, la Policia de la Generalitat ha dut a terme 2.130 patrulles en les estacions i línies de metro o tramvia de València i Alacant i altres 933 en hospitals, amb un balanç de 81 auxilis humanitaris.

 

També ha controlat els accessos als municipis confinats en col·laboració amb altres cossos i les policies locals, a demés de participar en els dispositius de recepció i custòdia de material sanitari i de vacunes.

 

Durant els pròxims caps de setmana s’intensificaran els controls i els operatius especials de vigilància davant el nou tancament perimetral de les ciutats de més de 50.000 habitants.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU