Investiguen a Pedro Cortés després d’una denúncia d’un jugador, menor d’edat, del València CF per tocaments

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 de Paterna, en l’Horta (València), investiga la denúncia d’un jugador de la pedrera del València CF contra l’expresident del club i actual delegat de la Selecció Espanyola de Futbol Pedro Cortés per presumptes tocaments.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el jutjat va obrir les diligències el mes de novembre passat a causa d’una denúncia dirigida contra Cortés pels presumptes tocaments. El denunciat està investigat en el marc d’una causa per un presumpte delicte d’abús sexual a menor d’edat.

 

La presumpta víctima, d’entre 16 i 17 anys, va patir els tocaments quan Cortés el portava en el seu cotxe a l’escola del València CF, tal com ha publicat L’Espanyol. La família va denunciar els fets a finals del passat any i el futbolista va aportar uns missatges de Whatsapp per a donar suport a la seua versió.

 

El club s’ha pronunciat en un comunicat

El club ha emés un comunicat sobre este tema i ha indicat que des del moment en què va tindre coneixement dels fets, la seua «prioritat» ha sigut acompanyar al jugador i a la seua família per a garantir el seu benestar i atendre les seues necessitats «en uns moments tan difícils».

 

Recorda que els presumptes fets van passar fora de les instal·lacions i que estan sent investigats per les autoritats, a la disposició de les que s’ha posat el València CF «dins de la més absoluta discreció». En este sentit, el València CF ha recordat que «tots tenim la responsabilitat de respectar als afectats i evitar les especulacions que puguen causar més dolor. El Club no tolerarà cap acte sensible que cause més angoixa als afectats», ha postil·lat.

 

També ha destacat que el València CF i l’Acadèmia del València CF compten amb el personal professional i els controls «necessaris» per a protegir i detectar esta classe d’infraccions i mantindre un entorn segur. «Continuarem vetlant perquè les nostres mesures són rigoroses per a salvaguardar el benestar de tots els membres del València CF», ha assegurat. Finalment, el Club, respectant la presumpció d’innocència, ha mostrat la seua confiança en la justícia per a la resolució d’este assumpte.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.