Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

El coma d’una menor de Montroi revela l’ús d’un aerosol com a droga entre els jóvens

Aerosol

Consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell | Bardahl

 

El passat cap de setmana un xica de 16 anys va patir una intoxicació que la va deixar pràcticament inconscient en Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en esta localitat s’esta implantant una perillosa pràctica entre els jóvens que consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell que s’esnifa després d’aplicar-ho sobre una tela, com és la mànega d’una samarreta. 

 

Encara que la víctima, que es recupera en un hospital de València després d’eixir de la UCI, nega haver consumit esta droga durant la nit dels fets, admet que ho havia provat en altres ocasions. De la mateixa manera, l’entorn de la xica també coneixia esta substància coneguda com ‘cloretilo’. 

 

D’esta forma, la Policia Local del municipi ha alertat als pares de jóvens per a que controlen el que consumixen els seus fills, ja que esta droga es pot adquirir en les farmàcies per no més de quatre euros.

Últimes notícies

L’últim cap de setmana d’estiu porta ruixats i alts i baixos tèrmics en la Comunitat Valenciana

El dissabte s'esperen ruixats en la mitat nord a la vesprada i el diumenge podran estendre's a la resta. Les màximes baixen hui i tendiran a mantindre's o pujar després.

La central nuclear de Cofrentes es deté 37 dies per a recarregar combustible i escometre millores

Parada programada de 37 dies a Cofrentes per a recàrrega de combustible i més de 10.000 tasques de manteniment, amb 27 milions d'inversió i 1.200 professionals. La planta subratlla el seu paper en el sistema elèctric i la seua aportació lliure d'emissions.

Mor un motorista de 60 anys després de col·lidir amb un camió a Pego (Alacant)

Un motorista de 60 anys va morir en xocar amb un camió en la CV-678, a Pego. L'helicòpter medicalitzat va ser desactivat després de confirmar-se el decés.

Mor un home de 40 anys després de caure del seu patinet a Vinaròs

L'home va patir una caiguda quan circulava per l'avinguda Leopoldo Querol. El SAMU va intentar reanimar-lo amb maniobres avançades, però va morir en el lloc.

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.